کد خبر: 283869
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۲ ۱۵:۴۰:۰۰
| |

بهرام پارسایی، عضو فراکسیون امید در مجلس خبر داد:

اعزام اعضای کمیسیون اصل 90 به مناطق سیل زده

عضو فراکسیون امید مجلس گفت: بنابراین اگر مسئولی با بی تدبیری و کم کاری در حوزه وظایف خود سبب تشدید بحران سیل شده باشد و یا اینکه دخالت های انسانی ناشی از این سیلاب دیده شود قطعا در این رابطه گزارش مفصلی را تدوین خواهیم کرد و به کمیسیون ارائه می شود تا با خاطیان برخورد شود.

اعزام اعضای کمیسیون اصل 90 به مناطق سیل زده
کد خبر: 283869
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۲ ۱۵:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| بهرام پارسایی به نخستین جلسه کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی که در رابطه با سیل اخیر در برخی از شهرهای کشور بوده است، اشاره کرد و گفت: اولین جلسه کمیسیون اصل 90 در سال جدید به بررسی موضوع سیل اخیر در برخی از شهرهای کشور اختصاص پیدا کرده است. مقرر شده است که با کارشناسان خبره ای که در زمینه های مختلف مربوط به سیل دارای اطلاعاتی هستند،صحبت شود تا نمایندگان از آنها در جهت تکمیل گزارش سیلاب کمک بگیرند.

نماینده مردم شیراز به بازدید اعضای کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در روزهای آینده مناطق سیل زده کشور اشاره و تصریح کرد: اعضای کمیسیون اصل 90 از چهار استان سیل زده به عنوان پایلوت بازدیدی را در روزهای آینده خواهند داشت و یکی از اهداف اصلی این بازدید هم بررسی دلایل سیل است که در این رابطه اگر احیانا مسئولی در سطوح مختلف به این مسئله بی توجهی داشته است،گزارش جامع و میدانی را تهیه خواهیم کرد.

عضو فراکسیون امید مجلس در ادامه افزود: بنابراین اگر مسئولی با بی تدبیری و کم کاری در حوزه وظایف خود سبب تشدید بحران سیل شده باشد و یا اینکه دخالت های انسانی ناشی از این سیلاب دیده شود قطعا در این رابطه گزارش مفصلی را تدوین خواهیم کرد و به کمیسیون ارائه می شود تا با خاطیان برخورد شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم گفت: به دلیل اینکه برخی از استان ها در حال حاضر در گیر سیل هستند و باید مسئولان به نحو شایسته ای به آنها خدمت کنند فعلا اولین جلسه را در شهر شیراز که سیل فروکش کرده است با حضور مسئولان استانی در هفته آینده برگزار می کنیم و پس از این نیز با کم شدن مشکلات مردم در دیگر شهرهای سیل زده برای بررسی بحران سیلاب از این مناطق هم بازدید خواهیم داشت.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها