صندوق بیمه کشاورزی:

510 میلیارد ریال غرامت به بیمه گذاران سیل زده پرداخت شد

صندوق بیمه کشاورزی اعلام کرد: 510 میلیارد ریال غرامت به بیمه گذاران ناشی از سیل اخیر پرداخت شد.

510 میلیارد ریال غرامت به بیمه گذاران سیل زده پرداخت شد
کد خبر: 283885
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۲ ۱۷:۰۹:۰۰

اعتمادآنلاین| از 15 تا 22 فروردین ماه امسال در مدت یک هفته بابت 17هزار و783 مورد بیمه ای، بیش از پانصدو ده میلیارد ریال غرامت به بیمه گذاران پرداخت شده است.


اکیپ‌های تخصصی ارزیابی خسارات بیمه کشاورزی، بی درنگ پس از رویداد سیل اخیر در مناطق آسیب دیده از سیل، حضور یافته و امر ارزیابی فنی خسارات را همچنان ادامه می دهند.


همچنین علاوه بر حضور عملیاتی تیم های فنی ارزیابی خسارت، برای نخستین بار درکشور، بابهره گیری از تصاویر ماهواره‌ای و فن‌آوری‌های نوین مبتنی بر (GIS) و همچنین سنجش از دور (RS)، سرعت ارزیابی ها، افزایش یافته و پرداخت غرامات نیز با جدیت ادامه دارد.


صندوق بیمه کشاورزی، با الگوی بیمه متمرکز (Core Insurance) و با برخورداری ازسامانه جامع و برخط بیمه کشاورزی دانش بنیان، درنهایت، سرعت،دقت و شفافیت،امکان راهبری و پایش تمامی تراکنش های مالی درسطح کشور را دارد و از این روی پرداخت غرامات درکوتاه ترین زمان انجام می شود.


بنابر این گزارش، بهره برداران بخش کشاورزی درطی سال با مراجعه به نزدیک ترین شعبه بانک کشاورزی یا دفاتر خدمات بیمه‌ای، نسبت به تهیه بیمه نامه اقدام تا درهنگام رخدادسیل، تگرگ، خشکسالی، سرما و یخبندان و بیماری‌های دام و طیور و زنبور عسل، درنخستین فرصت،خسارت آنان، پرداخت شود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها