کد خبر: 283948
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۳ ۰۹:۲۰:۲۵
| |

نمایش خانگی «مانکن» در راه است

محسن دارسنج چهره‌پرداز سینمای ایران از آماده‌سازی فیلم سینمایی «آینده» به کارگردانی امیر پورکیان برای حضور در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر خبر داد.

نمایش خانگی «مانکن» در راه است
کد خبر: 283948
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۳ ۰۹:۲۰:۲۵

اعتمادآنلاین| محسن دارسنج چهره‌پرداز سینمای ایران، با اشاره به فعالیت‌های تازه خود گفت: به تازگی طراحی چهره‌پردازی 2 پروژه را برعهده داشته و دارم. یکی از این کارها طراحی گریم یک نماهنگ با موضوع امام حسین (ع) بود که کاملاً در کربلا فیلمبرداری و برای صدا و سیما آماده شد.

او بیان کرد: همچنین مشغول کار در سریال شبکه نمایش خانگی «مانکن» به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده هستم، این سریال یک اثر واقع‌گرا و ساده است و شخصیت‌پردازی‌ها نیز به صورت رئال انجام شده است.

این طراح چهره پرداز در بخش دیگری از صحبت‌های خود بیان کرد: در سال گذشته در پروژه‌های مختلفی حضور داشتم که از آن جمله می‌توان به «کلوپ همسران» به کارگردانی مهدی صباغ زاده، «آینده» به کارگردانی امیر پورکیان، «روسی» به کارگردانی امیرحسین ثقفی و چند پروژه دیگر کار کردم.

او توضیح داد: «آینده» قرار است برای حضور در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر آماده شود.

دارسنج در پایان با اشاره به اینکه پروژه‌های سینمایی نیز به تازگی به وی پیشنهاد شده است، تاکید کرد: هنوز تصمیم نهایی در این زمینه را نگرفته‌ام.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها