امام جمعه اهل سنت تایباد:

جامعه اهل سنت بی‌حرمتی به سپاه را محکوم می‌کند

امام جمعه اهل سنت تایباد گفت: فعالیت نیروهای مؤمن و رزمنده سپاه پاسداران برای ایران و انقلاب اسلامی اطمینان‌بخش است؛ جامعه اهل سنت این خطه مرزی همیشه پشتیبان این نیروی انقلابی است و هر گونه بی‌حرمتی به آن را محکوم می‌کند.

جامعه اهل سنت بی‌حرمتی به سپاه را محکوم می‌کند
کد خبر: 283956
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۳ ۰۹:۲۹:۳۴

اعتمادآنلاین| مولوی غلام نبی توکلی گفت: امروز نیروهای انقلابی سپاه پاسداران با دفاع از تمام مسلمانان جهان در کشورهای اسلامی معادلات سیاسی و نظامی مستکبران جهانی به ویژه آمریکای جنایتکار و جیره‌خوارانش را برهم زده‌‌اند و این صلابت و سربلندی موجبات ذلت و خواری دشمنان را فراهم کرده است.


وی ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ورود به عرصه مقابله با تروریست‌های داعش در برخی کشورهای همسایه تمام توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد و سیمای خبیث شیاطین تروریست‌پرور را برای ملت‌های جهان آشکار ساخت و به همین سبب خشم دشمنان نسبت به این نیروی مردمی بیشتر شد.


این روحانی اهل سنت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نیرویی مردمی و حامی همه مظلومان و ملت‌های ستم‌دیده توصیف و بیان کرد: عملکرد سپاه گواه این رویکرد است؛ به‌طوری که یک تنه و مقتدرانه مقابل تروریست‌های تکفیری و جنایتکار ایستاد و پوزه آنها را به خاک ذلت مالید.


وی گفت: برای جهان روشن است که آمریکا دشمن انسانیت و ملت‌ها است و خود حامی تروریسم است و گروه تروریستی داعش و دیگر گروه‌های تروریست را به وجود آورده تا از این طریق بر ملت‌ها و دولت‌های مردمی چیره شود.


مولوی غلامی افزود: اقدام کور آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه‌های تروریستی نشانه ضعف و نا توانی آنها مقابل این نهاد مردمی و ارزشمند است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها