کد خبر: 284089
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۳ ۱۳:۳۳:۰۰
| |

فلیکس، آخرین جواهری که در لیگ اروپا درخشید

مهاجم بنفیکا با عملکرد فوق العاده‌اش برابر اینتراخت فرانکفورت توانست پیروزی تیمش را در لیگ اروپا رقم بزند.

فلیکس، آخرین جواهری که در لیگ اروپا درخشید
کد خبر: 284089
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۳ ۱۳:۳۳:۰۰

اعتمادآنلاین| ژائو فلیکس آخرین ستاره‌ای بود که در لیگ اروپا درخشید. مهاجم بنفیکادر پیروزی 4 بر 2 تیمش برابر اینتراخت فرانکفورت در مرحله یک چهارم نهایی سه گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد. بازیکن 19 ساله در تیم جوانان بنفیکابازی می‌کرد تا این که توانست به تیم نخست راه پیدا کند. او در نخستین فصل خود درخشید و توانست در لیگ پرتغال 10 گل به ثمر برساند. فلیکس دیشب (پنجشنبه) در اروپا هم پایش به گلزنی باز شد و علاوه بر پاس گل، هت تریک هم کرد.

دومین رقابت اروپایی در دوره اخیر ستاره‌هایی به جهان معرفی کرده است. ماتیس دی لیخت، جاستین کلایورت، مارکوس راشفورد و یان اوبلاک از جمله بازیکنانی هستند که درخشش خود را از لیگ اروپا آغاز کردند.

دی لیخت

دی لیخت

دی لیخت زمانی که 17 سال داشت نامش را در اروپا بر سر زبان‌ها انداخت. او در فصل 17-2016 لیگ اروپا درخشید و توانست با آژاکس در 9 بازی به میدان برود و فینال را تجربه کند. آژاکس با دو گل مغلوب منچستریونایتد شد. دیلیخت 90 دقیقه بازی کرد.

جاستین کلایورت

جاستین کلایورت

پسر پاتریک کلایورت نمایش خوبی در فصل 17-2016 داشت تا این که آمار قابل توجهی به ثبت برساند. او گلزنی نکرد و تنها یک پاس گل داد. با این حال سرعت و بازی اش در خط حمله آژاکس در یادها ماند. بازی خوبش باعث شد در تابستان 2018 رم با او قرارداد امضا کند.

راشفورد

راشفورد

مارکوس راشفورد زمانی که 18 سال داشت (فصل 16-2015) با دو گلزنی در سه بازی نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت. او فصل بعد توانست با یونایتد قهرمانی در این بازی‌ها را تجربه کند. راشفورد دو گل به ثمر رساند و چهار پاس گل داد.

اوبلاک

راشفورد

یان اوبلاک زمانی که پیراهن بنفیکا را بر تن داشت حضور در لیگ اروپا را تجربه کرد. دروازه‌بان اهل اسلوونی در سال 2014 فینال را برابر سویا از دست داد و در ضربات پنالتی مغلوب تیم اسپانیایی شد. اوبلاک کمک کرد تا تیمش از سد تاتنهام در یک هشتم نهایی بگذرد و در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی اجازه گلزنی به یوونتوسی‌ها را نداد (این بازی بدون گل به پایان رسید).

این دروازه‌بان در سال 2018 دوباره به لیگ اروپا بازگشت تا جام قهرمانی را با اتلتیکو بالای سر ببرد. دروازه‌بان اهل بالکان پس از حذف تیمش از لیگ قهرمانان اروپا در همه بازی‌ها به جز مرحله یک شانزدهم نهایی و یک هشتم نهایی درون دروازه حضور داشت. او در چهار بازی از 6 دیدار توانست کلین شیت کند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها