کد خبر: 284131
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۳ ۱۵:۲۱:۳۴
| |

حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رییس‌جمهوری:

دولت به جبران خسارت‌ها و ارائه برنامه‌های حمایتی اقدام می‌کند/ دولت در هر شرایطی در کنار مردم خواهد بود

حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رییس‌جمهوری گفت: دولت در هر شرایطی در کنار مردم خواهد بود و از طریق روش‌های مختلف نسبت به جبران خسارت‌ها و ارائه برنامه‌های حمایتی اقدام خواهد کرد.

دولت به جبران خسارت‌ها و ارائه برنامه‌های حمایتی اقدام می‌کند/ دولت در هر شرایطی در کنار مردم خواهد بود
کد خبر: 284131
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۳ ۱۵:۲۱:۳۴

اعتمادآنلاین| حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رییس‌جمهوری بیان کرد: خوزستان در ارتباط با مساله سیلاب در شرایط خاصی قرار دارد و در این زمینه با تاکید رییس جمهور دولت در کنار مردم است.

وی افزود: بسیاری از مردم در اثر این سیلاب مجبور به ترک خانه هایشان شدند و یا معیشت و کشاورزی خود را از دست دادند. با توجه به این شرایط دولت برای حل مشکلات مردم در کنار آن ها است.

معاون پارلمانی رییس‌جمهور تصریح کرد: اعضای هیات دولت در سفرهای خود به خوزستان عمدتا درگیر مسایل مدیریت بحران استان بودند و تلاش کرده‌اند تا شرایط را به بهترین شکل مدیریت کنند.

امیری عنوان کرد: در جلسه آینده دولت قطعا بخشی از وقت جلسه برای پیگیری مسایل سیلاب به ویژه استان خوزستان اختصاص داده خواهد شد و رییس جمهور آخرین گزارشات را از این مناطق دریافت خواهند کرد.

وی گفت: در سفر به خوزستان از مناطقی که اعضای دولت کمتر به آن ها سفر کرده‌اند، دیدن خواهم کرد و با مردم آن مناطق گفت‌وگو می‌کنم.

معاون پارلمانی رییس جمهور بیان کرد: همچنین مسایل و کمبودهایی را که نیاز است تا رییس جمهور از آن مطلع شود را در جلسه هیات دولت مطرح خواهم کرد.

وی با بیان اینکه براساس فرموده امام، مردم خوزستان دین خود را به اسلام ادا کرده اند، خاطرنشان کرد: امروز مردم خوزستان در شرایطی قرار گرفته اند که باید همه مردم ایران در کنار آن ها باشند و تا کنون نیز این مساله اتفاق افتاده است و حماسه ای در این ایام خلق شده است.

امیری ادامه داد: دولت در هر شرایطی در کنار مردم خواهد بود و از طریق روش های مختلف نسبت به جبران خسارت‌ها و ارائه برنامه‌های حمایتی اقدام خواهد کرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها