جلال میرزایی، عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی:

سیل فرصتی برای طرح مسائل سیاسی نیست/ استفاده سیاسی از بحران‌ها اعتماد مردم را از بین می‌برد

جلال میرزایی، عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: به سیل باید به عنوان یک پدیده طبیعی که اثرات اقتصادی و اجتماعی دارد نگریسته شود نه به عنوان فرصتی برای طرح مسائل سیاسی.

سیل فرصتی برای طرح مسائل سیاسی نیست/ استفاده سیاسی از بحران‌ها اعتماد مردم را از بین می‌برد
کد خبر: 284195
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۴ ۰۸:۳۰:۰۹

اعتمادآنلاین| جلال میرزایی، عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی درباره نقش انسجام و همدلی در برون رفت از بحران‌ها بیان کرد: در چند روز ابتدایی وقوع سیل در استان گلستان، مقداری موضوع سیاسی شد اما بعد از دیدار رهبری با مسئولین دولتی که کمک‌رسانی به مردم مناطق سیل زده را در اولویت کاری آنها قرار دادند باعث شد این استفاده ابزاری از بحران کم رنگ شود.

این عضو فراکسیون امید مجلس با بیان اینکه «طیف‌های مختلف باید با این واقعیت آشنا شوند که کسی از اختلافات سودی نخواهد بود و صرفاً مشکلات تشدید می‌شود»،‌ تصریح کرد: اگر هر یک از طیف‌ها بخواهند از بحران‌ها و شرایط سوء استفاده کنند و با استفاده ابزاری از واقعه عملکرد یکدیگر را زیر سوال ببرند اعتماد مردم از بین خواهد رفت و دیگر کسی را قبول نخواهند داشت.

نماینده مردم ایلام در مجلس در ادامه تاکید کرد: زمانی که یک منطقه آسیب می بیند همه باید در حد توان برای کمک به آن منطقه اقدام کنند. از فردی که در سیل گرفتار است شنیدن مواضع سیاسی و اختلافات دردی دعوا نمی‌کند. به سیل باید به عنوان یک پدیده طبیعی که اثرات اقتصادی و اجتماعی دارد نگریسته شود نه به عنوان فرصتی برای طرح مسائل سیاسی. اکنون باید از همه ظرفیت‌ها برای کمک به سیل زدگان و جلب رضایت مردم استفاده شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها