کد خبر: 284246
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۴ ۰۹:۱۸:۳۷
| |

کاپلو:

مدافعان دیگر از رئال مادرید نمی‌ترسند

فابیو کاپلو، سرمربی پیشین تیم ملی انگلیس می‌گوید رئال مادرید بدون رونالدو دیگر نمی‌تواند در دل مدافعان حریف رعب و وحشت ایجاد کند.

مدافعان دیگر از رئال مادرید نمی‌ترسند
کد خبر: 284246
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۴ ۰۹:۱۸:۳۷

اعتمادآنلاین| ‌ فابیو کاپلو که در کنگره فوتبال جهان در شهر بارسلونا حضور داشت، گفت: من همیشه می‌گویم که تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا بازی را با برتری یک بر صفر آغاز می‌کنند و اگر شما می‌خواهید آنها را شکست دهید، باید حداقل دو گل به ثمر برسانید. این فصل رئال مادرید آن برتری یک بر صفر را نداشته و بازی‌ها را به مانند تیم‌های دیگر با نتیجه صفر- صفر آغاز کرده و به همین خاطر است که به این همه مشکل خورده است.

سرمربی پیشین کهکشانی‌ها با اشاره به ضربه‌ای که رئال مادرید با جدایی کریستیانو رونالدو خورد، صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: حالا می‌بینیم که چه اتفاقی در یوونتوس با کریستیانو رونالدو در حال رخ دادن است و در سوی دیگر مدافعان حریف پیش از این از رئال مادرید با رونالدو خیلی می‌ترسیدند، اما حالا دیگر ترسی از این تیم ندارند.

کاپلو 72 ساله همچنین در خصوص بازگشت زین‌الدین زیدان به روی نیمکت مربیگری رئال مادرید اظهار داشت: حقیقت این است که زیدان با بازگشتش به رئال مادرید مرا خیلی سورپرایز کرد. به نظرم زیزو حالا بیشتر از گذشته قدرت دارد چون زمانی که او به باشگاه رئال مادرید ملحق شد، فلورنتینو پرس بود که او را سرمربی تیم کرد، اما حالا این پرس بود که از زیدان خواست تا بار دیگر هدایت رئال را برعهده بگیرد.

وی در تکمیل صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: زیدان می‌داند که باید در نقل‌وانتقالات چه کار کند، جایی که سه بازیکن خوب برای به خدمت گرفتن وجود دارند و آنها می‌توانند آن سه بازیکن را جذب کنند و خودشان هم می‌دانند آن سه بازیکن چه کسانی هستند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها