کد خبر: 284321
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۴ ۱۰:۳۴:۲۸
| |

سیدسعید جلالی، مدیرکل دفتر تقسیمات کشوری وزارت کشور:

ضرورت هماهنگی با تقسیمات کشوری قبل از چاپ نقشه‌ها

سیّدسعید جلالی، مدیرکل دفتر تقسیمات کشوری وزارت کشور اعلام کرد: برای جلوگیری از درج اطلاعات نادرست به زودی بخشنامه‌ای با امضای وزیر کشور در دستورکار قرار می‌گیرد که براساس آن تمامی نقشه‌ها پیش از چاپ و انتشار باید با دفتر تقسیمات کشوری هماهنگ شوند.

ضرورت هماهنگی با تقسیمات کشوری قبل از چاپ نقشه‌ها
کد خبر: 284321
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۴ ۱۰:۳۴:۲۸

اعتمادآنلاین| سیّدسعید جلالی به منظور شناسایی زمینه های همکاری و آشنایی با فعالیت های سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح در زمینه تولید نقشه و طراحی سامانه های اطلاعات جغرافیایی با رییس این سازمان دیدار کرد.


مدیرکل دفتر تقسیمات کشوری وزارت کشور در این دیدار گفت: در این نشست در خصوص هم افزایی، هم اندیشی و تبادل این دفتر با سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح بحث و گفت و گو شد که به زودی منجر به عقد یک تفاهم نامه می شود.


جلالی ادامه داد: کارگروه نام گذاری نقاط دریایی در دفتر تقسیمات کشوری شکل گرفته و تاکنون جلسات متعددی با هدف پاسداشت نام های پارسی با حضور ارگان ها و سازمان های مختلف برگزار شده است.


وی یادآور شد: در سال آتی نیز با محوریت عوارض نام های کف دریا همکاری هایی با سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح انجام می شود.


مجید فخری رییس سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح نیز در این دیدار به تهیه اطلس اقوام و اقلیت های دینی اشاره کرد و گفت: در این اطلس از داده های جمعیتی مرکز آمار ایران و فرهنگ نام های جغرافیایی استفاده شده است.


وی با یادآوری استفاده از نام های پارسی در حوزه دریایی افزود: این سازمان آماده هر گونه همکاری و همیاری در کارهای پژوهشی با وزارت کشور است.
در این نشست رؤسای گروه های فنی و نامگذاری دفتر تقسیمات کشوری وزارت کشور نیز حضور داشتند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها