کد خبر: 284343
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۴ ۱۰:۵۱:۲۱
| |

عالی‌ترین مدال شورای جهانی بردباری و صلح به نیوزیلند اهدا شد

شورای جهانی بردباری و صلح عالی‌ترین مدال بردباری و صلح خود را به مردم نیوزیلند به خاطر رفتار متمدنانه، طرز برخورد مثبت و رفتار متقابلشان در پی حملات تروریستی 15 مارس به دو مسجد در شهر کرایست‌چرچ اهدا کرد.

عالی‌ترین مدال شورای جهانی بردباری و صلح به نیوزیلند اهدا شد
کد خبر: 284343
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۴ ۱۰:۵۱:۲۱

اعتمادآنلاین| «احمد بن محمد الاجروان» رئیس شورای جهانی بردباری و صلح در جریان سفر اخیر خود به نیوزیلند این مدال را به ترور مالارد، رئیس مجلس نمایندگان نیوزیلند به نمایندگی از مردم این کشور اهدا کرد.

شورای جهانی بردباری و صلح یک سازمان بین‌المللی است که هدف آن ارتقای ارزش بردباری و فرهنگ صلح است.

الاجوان گفت: این مدال در راستای قدردانی از واکنش قابل ستایش دولت و مردم نیوزیلند اعطا می‌شود.

وی همچنین از موضع قدرتمند آنها در برابر تروریسم، عدم تحمل و نژادپرستی و همچنین اتخاذ اقدامات سریع و بی‌درنگ از سوی پارلمان و دولت و همدردی با قربانیان این حمله تروریستی در تأیید ارزش‌های بردباری، صلح و همزیستی و رد افراط گرایی و تروریسم قدردانی کرد.

مالارد نیز از این شورای جهانی به دلیل ابتکار عملش قدردانی و بر نقش این شورا در حمایت از ارزش‌های صلح و بردباری در سراسر جهان تاکید کرد.

وی حمایت دولت و پارلمان نیوزیلند از اهداف این شورا را ابراز کرد.

هیئت شورای جهانی بردباری و صلح در جریان سفر به نیوزیلند به شهر کرایست‌چرچ سفر و با شهردار این شهر دیدار کرد. اعضای این هیئت همچنین از دو مسجد شهر کرایست‌چرچ که در تاریخ 15 مارس مورد حمله قرار گرفتند بازدید و با عبادت کنندگان گفت‌وگو کردند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها