کد خبر: 284365
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۴ ۱۱:۲۳:۲۲
| |

مهاجم پیشین تیم فوتبال رم:

توتی باید رئیس رم شود

مهاجم پیشین تیم فوتبال رم گزینه‌های مورد تأیید خود را برای ریاست و هدایت این تیم معرفی کرد.

توتی باید رئیس رم شود
کد خبر: 284365
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۴ ۱۱:۲۳:۲۲

اعتمادآنلاین| ‌ با اینکه دوران بازیگری آنتونیو کاسانو به پایان رسید، اما ارتباط او با رسانه‌های فوتبال اظهارنظرهای کارشناسی‌اش در این حوزه همچنان ادامه دارد.

اخیراً خبرهایی درباره احتمال اعطای نقش مدیر فنی باشگاه رم به فرانچسکو توتی، کاپیتان و اسطوره این باشگاه منتشر شده است اما کاسانو شأن هم‌تیمی سابقش را بالاتر و در حد ریاست باشگاه می‌داند.

کاسانو در گفت‌و‌گو با شبکه اسکای اسپورت ایتالیا اشاره‌ای به وضعیت حال حاضر تیم فوتبال رم داشت: رانیری برای پیش بردن تیم گزینه خوبی بود اما من نمی‌دانم که آیا او گزینه مناسبی برای آغاز یک دوران جدید در تیم هست یا نه. برای این منظور من دوست دارم یک مربی با شخصیتی مانند دونادونی را روی نیمکت رم ببینم.

کاسانو افزود: من همچنین دوست دارم توتی را به عنوان رئیس باشگاه ببینم. او نماد باشگاه رم است. توتی فردی باهوش و متعادل است. او اگر فردی کنارش باشد که حمایتش کند و به او درباره خرید بازیکنان مشورت بدهد، می‌تواند عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته باشد. رم توتی است نه پالوتا یا بالدینی (مالک و رئیس فعلی باشگاه) که در لندن زندگی می‌کنند. دانیله دروسی (کاپیتان فعلی رم)؟ او به نظر من بیشتر از توتی به درد مربیگری می‌خورد. توتی در روز دو کلمه حرف می‌زند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها