کد خبر: 284372
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۴ ۱۱:۲۸:۰۰
| |

چرا فیگو به رئال مادرید رفت؟

لوئیس فیگو، اسطوره فوتبال پرتغال با شرکت در یک برنامه تلویزیونی اسپانیایی درباره جدایی جنجالی‌اش از بارسا و پیوستن به رئال، جدایی از رئال مادرید و موضوعات دیگر به گفتگو پرداخت.

چرا فیگو به رئال مادرید رفت؟
کد خبر: 284372
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۴ ۱۱:۲۸:۰۰

اعتمادآنلاین| ‎ لوئیس فیگو، اسطوره فوتبال پرتغال که در دوران فوتبالی خود با تصمیم جنجالی برای ترک باشگاه بارسلونا، درحالیکه آن روزها ستاره بی چون و چرای تیم کاتالان بود، و پیوستن به رقیب بزرگ این تیم، یعنی رئال مادرید جنجال‌های بسیاری در فوتبال اسپانیا بوجود آورده بود بعد از گذشت سالها با شرکت در شبکه تلویزیونی مویستار پلاس درباره این رویداد جنجال‌برانگیز و مسائل دیگر صحبت کرده و مطالب جالبی به زبان آورد.

لوئیس فیگو در بخشی از این مصاحبه گفت که حتی قبل از پیوستن به بارسلونا این امکان را داشته که بازیکن رئال مادرید شود. فیگو در این باره گفت:" من از پارما و یوونتوس پیشنهاد داشتم ولی به مدیر برنامه‌هایم گفته بودند که رئال مادرید هم لوئیس را می‌خواهد. اگر بله گفته بودم از اول بازیکن رئال شده بودم ولی بارسا را انتخاب کردم".

فیگو درباره ترک کردن باشگاه بارسلونا گفت:" من در بارسا پنج سال فوق‌العاده را سپری کرده بودم. چه از نظر ورزشی و چه از بعد شخصی. ولی در تابستان سال 2000 گاسپارت نامزد ریاست بارسلونا بود و مشخص بود که در انتخابات برنده می‌شود. او کسی بود که من را نمی‌خواست و من به او اعتماد نداشتم".

فیگو درباره توافقش با رئال مادرید گفت:" کم کم ماجرای گفتگوهای مدیر برنامه‌های من با نمایندگان رئال جدی و جدی‌تر شد تا کار به جایی رسید که یکی از مدیر برنامه‌های من با فلورنتینو پرز که یکی از نامزدهای انتخابات ریاست رئال بود به توافق رسید. من آن قرارداد را ندیدم ولی به من گفتند مدیر برنامه‌هایم قراردادی امضا کرده که بر اساس آن اگر به مادرید نروم باید پول بلیط یک سال کامل تمام صندلی‌های برنابئو را به آن باشگاه بپردازم. من فلورنتینو پرز را نمی‌شناختم ولی به دلیل این قرارداد که توسط مدیر برنامه‌هایم امضا شده بود احساس مسئولیت می‌کردم".

فیگو درباره تصمیم نهایی خود برای ترک بارسا و پیوستن به رئال گفت:" زمانی که برای گذراندن تعطیلات به ساردینیا رفته بودم فلورنتیو پرز انتخابات را برد و رئیس باشگاه رئال شد. مدیربرنامه‌ها و وکیلم با اولین پرواز به ساردینا آمدند تا من را متقاعد کنند. بعد از آنجا به لیسبون رفتیم و فلورنتینو را آنجا دیدم. ما ساعتها مذاکره کردیم تا در نهایت به نتیجه رسیدیم. بعد به همسرم زنگ زدم و گفتم با مادرید قرارداد امضا کرده‌ام و مادریدی شده‌ام".

منبع: ورزش سه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها