ستار همدانی پیشسکوت فوتبال ایران و باشگاه استقلال در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین:

اعضای کادر فنی نباید برای استقلال حاشیه درست کنند/ فرهاد مجیدی نظرش را اعلام کرده است/ استقلال برای قهرمانی در لیگ برتر نباید یک امتیاز هم از دست بدهد/ شرایط استقلال بعد از باخت در دربی تغییر کرد

پیشکسوت باشگاه استقلال شرایط این روزهای این تیم را بسیار امیدوارکننده دانست. همدانی معتقد است که آبی‌های تهران در ادامه نباید حتی یک امتیاز را هم از دست بدهند چراکه تنها راه رسیدن به قهرمانی در لیگ برتر پیروزی در پنج هفته پایانی لیگ است.

اعضای کادر فنی نباید برای استقلال حاشیه درست کنند/ فرهاد مجیدی نظرش را اعلام کرده است/ استقلال برای قهرمانی در لیگ برتر نباید یک امتیاز هم از دست بدهد/ شرایط استقلال بعد از باخت در دربی تغییر کرد
کد خبر: 284418
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۴ ۱۲:۲۹:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ محمد حمیدی: یک پیروزی شیرین در نقش‌جهان. استقلال با گل پاتوسی توانست سپاهان امیر قلعه‌نویی را شکست دهد و سه امتیاز حساس را به نام خودش ثبت کند. سه امتیازی که توانست این تیم را در کورس قهرمانی نگه دارد.

بعد از باخت در دربی و تساوی برابر سایپا، شفر با اولتیماتوم هیئت‌مدیره روبه‌رو شد. اولتیماتومی که به کار استقلال آمد. شفر دو بازی حساس برابر الهلال در لیگ قهرمانان و سپاهان در لیگ برتر را برد تا هواداران این تیم به آینده امیدوار بمانند.

پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین شرایط این روزهای استقلال را بسیار امیدوارکننده دانست. همدانی معتقد است که آبی‌های تهران در ادامه نباید حتی یک امتیاز را هم از دست بدهند چراکه تنها راه رسیدن به قهرمانی در لیگ برتر پیروزی در پنج هفته پایانی لیگ است.

ستار همدانی پیشکسوت استقلال در رابطه با وضعیت این روزهای استقلال گفت: شرایط استقلال خیلی بهتر شده است. آن‌ها توانستند 2 بازی بزرگ در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر را به سود خودش به پایان ببرد و این نشان از تغییر در این تیم دارد.

او افزود: پیروزی در آسیا بعد از باخت در دربی کار سختی بود اما جلسه هیئت‌مدیره با شفر نتیجه داد. شفر هم اجازه نداد تا استقلال وارد حاشیه شود و به‌خوبی تیم را جمع کرد.

هافبک پیشین آبی‌های پایتخت، استقلال را یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی در لیگ برتر دانست و درباره بازی‌های باقی‌مانده استقلال در لیگ گفت: چند بازی بیشتر تا پایان لیگ باقی نمانده و استقلال نباید حتی یک امتیاز هم از دست بدهد. اگر استقلال برای قهرمانی می‌جنگد این موضوع را باید مدنظر داشته باشد. بدون تردید تیم‌های دیگر در ادامه فصل امتیاز از دست خواهند داد، اما استقلال باید تلاش کند تا همه امتیازهای باقی‌مانده را جمع کند. مطمئن باشید که استقلال یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی در لیگ برتر است.

همدانی شرایط استقلال در آسیا را هم خوب توصیف کرد و گفت: استقلال بازیکنان بزرگی روی نیمکت دارد. همین موضوع باعث می‌شود که یکی از مدعیان صعود به مرحله حذفی باشند.

همدانی در واکنش به استوری جنجالی فرهاد مجیدی گفت: فرهاد مجیدی نظرش را اعلام کرده است. برای من به‌عنوان هوادار استقلال و کسی که چند سال برای این تیم زحمت‌کشیده مهم این است که استقلال همیشه موفق باشد. فرهاد مجیدی‌ها و ستار همدانی‌ها می‌آیند و می‌روند اما این استقلال است که می‌ماند. امیدوارم هرکسی که در استقلال حضور دارد تلاش کند تا تیم نتیجه بگیرد. همه باید از استقلال حمایت کنیم و به دنبال حاشیه نباشیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها