سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرد؛

توزیع رایگان گاز مایع در شهرهای سیل زده پلدختر و معمولان

هادی پور فرجودی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با بیان اینکه اکنون همه جایگاه‌های سوخت در سرویس قرار دارد، اعلام کرد: برای کمک به سیل‌زدگان تاکنون 10هزار تن گاز مایع در این مناطق توزیع شده است و در منطقه پلدختر و معمولان، توزیع گاز مایع تا پایان فروردین به صورت رایگان ادامه می‌یابد.

توزیع رایگان گاز مایع در شهرهای سیل زده پلدختر و معمولان
کد خبر: 284454
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۴ ۱۳:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| هادی پور فرجودی با بیان اینکه روزهای گذشته سه جایگاه در منطقه شوش، الهایی و سید عباس در خوزستان دچار آبگرفتگی شده بود، گفت: آبگرفتگی در این جایگاه‌ها رفع شده و در هر نقطه‌ای که جایگاهی از سرویس خارج می‌شود، اقدام به اعزام جایگاه سیار می‌کنیم.


رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران تاکید کرد: در روستاهای استان لرستان که دچار آبگرفتگی هستند با تراکتور سوخت، توزیع شده و سوخت مورد نیاز برای لودرها و بولدوزر‌ها نیز در محل تامین می‌شود.


به گفته پورفرجودی، در سوخت‌رسانی به بالگردها، رکورد جالب 600 هزار لیتر ثبت شده که مربوط به جایگاه‌ها و سوخت‌رسانی سیار است که توانست روند امداد‌رسانی را تسریع کند.


وی از آمادگی پنج جایگاه سیار برای استقرار در محل خبر داد و گفت: همچنین استان‌های معین مانند اصفهان و یا زنجان را در نظر گرفتیم که در صورت لزوم جایگاه‌های سیار بیشتری به مناطق مورد نیاز بفرستند.


سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی افزود: در مجموع پس از وقوع سیل در مناطقی مانند لرستان و گلستان، 750 هزار لیتر نفت سفید در روستاها و مناطق صعب‌العبور توزیع شده که در بیشتر موارد رایگان بوده است.


بارندگی در روزهای آخر سال 97 و ادامه آن در سال جاری سبب شد تا بخش‌هایی از کشور دچار سیل شده و زیرساخت‌های این مناطق با مشکل روبرو شود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها