کد خبر: 284532
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۴ ۱۵:۳۵:۰۷
| |

خوش‌آمد گویی ستاره رئال مادرید به پوگبا و هازارد

یک ماه مانده به انتهای فصل، در مورد خریدهای تابستانی رئال، شایعات گوناگونی شنیده می شود.

خوش‌آمد گویی ستاره رئال مادرید به پوگبا و هازارد
کد خبر: 284532
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۴ ۱۵:۳۵:۰۷

اعتمادآنلاین| ‌ درفصلی که برای رئال فاجعه بار بوده، بارسلونا شانس این را دارد تا برای سومین بار در تاریخش فاتح سه گانه شود و این قطعا برای رئالی ها اتفاقی ناخوشایند است.

لوکاس واسکز، ستاره رئال در مورد افت عجیب این فصل کهکشانی ها گفت:« فصل پیچیده و دشواری است. در مقاطع حساس و بازی های مهم، خوب عمل نکردیم و به خوش شانسی فصول قبل هم نبودیم. حالا هم تاوانش را پس می دهیم. هنوز البته هفت بازی از لالیگا باقی مانده و باید سعی کنیم همه آنها را پیروز شویم تا حداقل به رتبه دوم برسیم. خریدهای جدید؟ در رئال همه به اینگونه شایعات عادت کرده ایم و البته آنها تمرکز ما را به هم نمی زنند.»

پوگبا و هازارد در رئال:« هر سال صحبت از این است که آنها به رئال خواهند آمد و این طبیعی است. در رئال باید بهترین های دنیا بازی کنند و هازارد و پوگبا نیز در زمره این بازیکنان قرار دارند. اگر به رئال بیایند، به آنها خوش آمد خواهیم گفت. پوگبا بازیکنی جوان و جذاب است و از داشتن او خوشحال خواهیم شد.»

لیگ قهرمانان:« به شخصه لیورپول را دوست دارم و می خواهم این تیم قهرمان شود. آژاکس هم تیمی جوان و بسیار باکیفیت است. تماشای بازی های این تیم لذت بخش است. بارسلونا؟ اصلا دوست ندارم آنها قهرمان چمپیونزلیگ شوند.»

منبع: ورزش سه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها