کد خبر: 284537
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۴ ۱۸:۴۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای ورزشی/ ۲۴ فروردین‌ماه ۱۳۹۸

از دیدار وزیر ورزش با روحانی تا شکست تیم ملی فوتسال زیر 20 سال برابر روسیه

دیدار وزیر ورزش و جوانان با رئیس‌جمهور با موضوع شرایط ورزش ایران، حمله فرهاد مجیدی به برخی پیشکسوتان استقلال، شکست تیم ملی فوتسال زیر 20 سال ایران برابر روسیه و... از مهم‌ترین خبرهای ورزشی 24 فروردین‌ماه است.

از دیدار وزیر ورزش با روحانی تا شکست تیم ملی فوتسال زیر 20 سال برابر روسیه
کد خبر: 284537
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۴ ۱۸:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‎ انتظارم حضور مقتدرانه ایران در المپیک و پارالمپیک است؛ حسن روحانی، رئیس جمهور در دیدار وزیر ورزش و جوانان گفت: باید خیال مردم از بابت تیم ملی فوتبال و آینده آن راحت باشد و توقع دارم تیم امید ایران بعد از سال‌ها به المپیک آینده راه پیدا کند.

حمله فرهاد مجیدی به بعضی استقلالی‌ها؛ فرهاد مجیدی در استوری اینستاگرامش به بعضی استقلالی‌ها کنایه زده است. او نوشته تا کی می خواهید استقلال جام نیاره؟ فقط می‌خواهید با شما جام بیاره؟ هواداران عزیز تا زمانی که آقایان بیرون استقلال باشن و سربازشون داخل باشگاه و مواجب بگیرشون روی سکوها باشن و تیشه به ریشه تیم بزنند استقلال قهرمان نمیشه.

تیم فوتسال زیر 20 سال ایران مقابل روسیه شکست خورد؛ تیم فوتسال زیر 20 سال ایران در دیداری دوستانه به مصاف تیم امید روسیه رفت که این دیدار با پیروزی 2 بر صفر روسیه به پایان رسید.

کاراته از بازی‌های آسیایی 2022 حذف شد؛ به دنبال حذف کاراته از بازی‌های المپیک 2024 پاریس، این رشته در لیست اولیه بازی‌های آسیایی 2022 چین نیز کنار گذاشته شد.

دختر تکواندوکار گیلانی جان چهار نفر را نجات داد؛ خانواده هلیا خوش‌نهاد، تکواندوکار 13 ساله گیلانی در اقدامی خداپسندانه اعضای بدن دخترشان را اهدا کردند. هلیا خوش‌نهاد 10 روز پیش به دلیل ایست قلبی به کما رفت و پس از آن دچار مرگ مغزی شد.

پرسپولیس در بین 50 تیم پر هوادار جهان؛ تاک اسپورت، میانگین حضور تماشاگران در پنج سال اخیر را مورد بررسی قرار داد تا پرتماشاگرترین تیم‌های فوتبال جهان را اعلام کند. دورتموند با میانگین 80 هزار نفر پرتماشاگرترین تیم جهان شناخته شد. تیم فوتبال پرسپولیس هم با میانگین 36 هزار تماشاگر به ازای هر بازی خانگی در رده چهل و نهم قرار گرفته است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها