کد خبر: 284544
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۴ ۲۱:۲۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای سیاسی/ ۲۴ فروردین‌ماه ۱۳۹۸

از خوش‌بینی جنیدی برای تصویب لوایح پالرمو و CFT در مجمع تشخیص تا تکذیب تلاش برای استیضاح رییس‌جمهوری در مجلس

خوش‌بینی لعیا جنیدی، معاون حقوقی رییس‌جمهوری درباره تصویب لوایح پالرمو و CFT، انتخاب روح‌الامینی به عنوان رییس خانه احزاب، تکذیب تلاش‌ها برای استیضاح رییس‌جمهوری در مجلس و ادامه واکنش‌ها به اقدام آمریکا علیه سپاه از جمله مهم‌ترین اخبار سیاسی امروز بود.

از خوش‌بینی جنیدی برای تصویب لوایح پالرمو و CFT در مجمع تشخیص تا تکذیب تلاش برای استیضاح رییس‌جمهوری در مجلس
کد خبر: 284544
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۴ ۲۱:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| سلام؛ با سرخط خبرهای سیاسی اعتمادآنلاین امروز شنبه 24 فروردین ماه با شما هستیم

لعیا جنیدی، معاونت حقوقی رئیس‌جمهوری درباره تصویب «پالرمو» و «CFT» در مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: به تصویب این لوایح در مجمع تشخیص خوشبین هستم.

امیررضا واعظ آشتیانی، فعال سیاسی اصولگرا در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین» تاکید کرد: اصلاح‌طلبان که مدعی هستند موفقیت دولت دوازدهم با مشارکت آنها بوده است، بیشتر زیر تیغ دید مردم هستند و مردم امروز مسائل سیاسی و اقتصادی کشور را هم از چشم آنها می‌بینند. حاشیه امنیت اصولگرایان به مراتب بیشتر از آنها است.

عبدالحسین روح‌الامینی فعال سیاسی اصولگرا با رای اکثریت اعضای شورای مرکزی خانه احزاب، به عنوان دبیرکل این تشکل برای سال 98 انتخاب شد.

حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری درباره اینکه عده‌ای از نمایندگان مطرح می‌کنند عملکرد دولت در برخورد با حادثه سیلاب‌های اخیر ضعیف بوده است و رئیس‌جمهور باید استعفا دهد و یا مجلس باید او را استیضاح کند ، گفت: خیر؛ به هیچ عنوان چنین چیزی مطرح نیست.

اسماعیل گرامی‌‌مقدم، سخنگوی حزب اعتمادملی با اشاره به قرار دادن نام سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی به‌وسیله رییس‌جمهور آمریکا تاکید کرد که اقدام ترامپ در قرار دادن نام سپاه در لیست گروه‌های تروریستی موجب افزایش همبستگی ملی شد و حاکمیت هم باید نهایت استفاده را از این یکپارچگی ملی داشته باشد.

قاضی مسعودی‌مقام، رییس شعبه سوم دادگاه‌های ویژه رسیدگی به پرونده‌های اقتصادی در پاسخ به سوالی مبنی بر رد اتهامات مرجان شیخ‌الاسلامی از سوی وکیل این فرد در جلسه چهارم پرونده پتروشیمی، گفت: بیشتر ادله وکیل براساس اظهارات اقای حمزه‌لو بوده است نه اینکه خودشان مستندی ارائه داده باشند.

عبدالله ناصری، فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره مواضع صداوسیما نسبت به تضعیف دولت ضمن تاکید بر تغییر نکردن این مواضع تا انتخابات 1400 عنوان کرد که در صداوسیما عناصر افراطی و رادیکالی از قدیم حضور دارند که قلبا تمایل دارند کامل شدن عمر دوره دوم آقای روحانی را نبینند و شاهد انتخابات زودرس باشند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها