کد خبر: 284547
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۴ ۱۹:۵۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای اجتماعی/ ۲۴ فروردین‌ماه ۱۳۹۸

از هشدار وزارت بهداشت درباره گزش مار تا خدمات جهادی اورژانس در مناطق سیل‌زده

هشدار وزارت بهداشت درباره گزش مار، افزایش نرخ امید به زندگی، استاندارد یونسکو درباره حضور در مدارس و خدمات جهادی اورژانس برای مناطق سیل‌زده از مهم‌ترین اخبار اجتماعی 24 فروردین بود.

از هشدار وزارت بهداشت درباره گزش مار تا خدمات جهادی اورژانس در مناطق سیل‌زده
کد خبر: 284547
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۴ ۱۹:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ علیرضا رئیسی، معاون وزیر بهداشت ضمن اشاره به چالش‌های بهداشتیِ بالا آمدن فاضلاب در اهواز، نسبت به گزش مار، عقرب و به‌ویژه سگ‌های ولگرد در مناطق سیل‌زده هشدار داد .

سازمان جهانی بهداشت (WHO) در گزارشی اعلام کرد با وجود نابرابری‌ها در خدمات مراقبتی اما نرخ امید به زندگی پنج سال افزایش پیدا کرده‌ است.

مسعود کبیری، عضو هیئت علمی پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش گفت: کودکان ایرانی در یک سال تحصیلی به طور متوسط در دوره ابتدایی 645 ساعت در مدرسه حضور دارند، در حالی که استاندارد یونسکو 1000 ساعت در 200 رو ز آموزشی است.

مرتضی شکوهی، مدیرکل آموزش دبستانی وزارت آموزش و پرورش گفت اگر در یک مدرسه ابتدایی معلمی آزمون سنتی بگیرد و نمرات آن را به گزاره‌های بسیار خوب، خوب و... در کارنامه توصیفی تبدیل کند، ممنوع و خلاف مقررات است.

رییس سازمان اورژانس کشور گفت: ویزیت 900 هزار نفر در مناطق سیل‌زده و بستری 150 هزار نفر در بیمارستان‌ها بیانگر انجام خدمات جهادی تیم‌های عملیات ویژه اورژانس و درمان است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها