سیدمحمود واعظی، رئیس دفتر رئیس‌جمهوری:

گرفتار میدان بازی علیه دولت، نمی‌شویم/ مسائل حاشیه‌ای را کنار بگذاریم/ امروز وقت کار است

سیدمحمود واعظی، رئیس دفتر رئیس‌جمهوری تاکید کرد: ما در دولت قصد نداریم گرفتار میدان‌بازی این‌هایی که می‌خواهند برای دولت ایجاد کنند، شویم.

گرفتار میدان بازی علیه دولت، نمی‌شویم/ مسائل حاشیه‌ای را کنار بگذاریم/ امروز وقت کار است
کد خبر: 284592
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۵ ۰۸:۴۲:۲۶

اعتمادآنلاین| سیدمحمود واعظی، رئیس دفتر رئیس‌جمهوری درباره اینکه پس وقوع سیلاب‌ها عده‌ای دولت را متهم به کم‌کاری کردند و حتی جریانی خواهان استعفاء رئیس‌جمهور شد، گفت: چنین رفتارهایی جدید نیست،‌ از پنج سال و نیم پیش که آقای روحانی رئیس‌جمهور شدند شاهد بودیم یک عده قلیلی از افراد خاص با تفکر تند به دنبال این مسائل بودند.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور بیان کرد: این افراد به جای این‌که مسائل کشور را علمی و حرفه‌ای مطرح و حل کنند، به دنبال حاشیه و مسائل شخصی بودند و همیشه هم یک چیزهایی بیان کرده‌اند.

وی تاکید کرد: این گروه هر زمانی که دولت توفیقی به دست می‌آورد، بلافاصله یک یا چند حاشیه را مطرح کرده‌اند، ما در دولت قصد نداریم گرفتار میدان بازی که این‌ها می‌خواهند برای دولت ایجاد کنند، شویم.

واعظی تاکید کرد: اولا امروز وقت کار است و همه باید کار کنیم. دوما با این همه دشمن،‌ گرفتاری و مشکلات داخلی مسائل حاشیه‌ای را کنار بگذاریم و از دیگران هم بخواهیم وارد نشوند.

وی خاطرنشان کرد: آقای رئیس‌جمهور از تمامی مشاوران و وزرای خود خواستند که به زیر مجموعه‌هایشان اعلام کنند امروز زمانی است که باید به دنبال وحدت،‌ همدلی و انسجام باشیم.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور یادآور شد: بهترین پاسخی که می‌توانیم به آمریکا، اسرائیل و دشمنان خود بدهیم، این است که بگوییم ما کشوری هستیم با تمام اختلاف‌نظرهایی که بین گروه‌ها وجود دارد هر زمان پای منافع ملی، امنیت و رفاه مردم در میان باشد، با یکدیگر متحد می‌شویم.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها