گتوزو:

بازیکنان میلان باید برای این پیراهن تلاش کنند

سرمربی میلان از عملکرد بازیکنانش در دیدار برابر لاتزیو راضی است. این سرمربی می‌گوید که به خاطر ممانعت از درگیری بازیکنان مصدوم شده است.

بازیکنان میلان باید برای این پیراهن تلاش کنند
کد خبر: 284594
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۵ ۰۸:۴۴:۳۵

اعتمادآنلاین| یوونتوس در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته سی و دومرقابت‌های سری A از لاتزیو پذیرایی کرد و توانست با یک گل به پیروزی برسد. این دیدار بسیار پربرخورد بود و بازیکنان هم با هم درگیر شدند.

گتوزو، سرمربی میلان بعد از این بازی، گفت‌: خودم از ناحیه زانو بعد از این که برای آرام کردن بازیکنان به طرف زمین دویدم مصدوم شدم. نتوانستم از روی نیمکت چنین صحنه‌های را تحمل کنم. وقتی بازیکن بودم چنین صحنه‌های من را خشمگین می‌کرد و حتی گاهی اوقات بازیکنان را می‌زدم اما در حال حاضر به خوبی این را می دانمکه اگر سیلی به یک بازیکن بزنم او هم جواب من را می‌دهد. بازیکنان بدن آماده‌تری نسبت به من دارند و این طبیعی است.

او در ادامه اضافه کرد: خوشحال هستم که توانستیم این پیروزی ارزشمند را به دست آوریم. به پیروزی در این دیدار نیاز داشتیم و خوشبختانه به آن هم دست پیدا کردیم. برای پیروز شدن برابر لاتزیو باید از همه نظر خوب بود. در دیدار برابر یوونتوس هم نشان دادیم که تیم خوب و با کیفیتی هستیم. هافبک‌های ما در دیدار امشب بسیار خوب بودند و نبض بازی را در دست گرفتند.

گتوزو در پایان، گفت‌: بازیکنان میلان باید برای این پیراهن تلاش زیادی از خود نشان دهند و از جان مایه گذارند. مربیان و بازیکنان می آیند و می‌روند و این باشگاه است که باقی می‌ماند. ما وظیفه داریم که در هر دیداری نهایت تلاش خود را به کار گیریم.

سرمربی میلان درباره آسیب‌دیدگی رومانیولی هم، اضافه کرد: آسیب‌دیدگی او جدی نیست. رومانیولی کمی درد می‌کشید و ترجیح دادم که او را تعویض کنم.

میلان با پیروزی که در این دیدار به دست آورد به رده چهارم جدول رده‌بندی صعود کرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها