کد خبر: 284665
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۵ ۰۹:۴۰:۰۰
| |

حواشی جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی؛

فریادهای عضو هیات رئیسه بر سر وزیر نیرو/ صندلی وزیر کشور جزو پر رفت‌وآمدترین صندلی‌ها در صحن علنی مجلس

گزارش اردکانیان وزیر نیرو در جلسه امروز مجلس حاشیه‌ساز شد. چند دقیقه پس از آغاز سخنان وزیر نیرو، تجمع نمایندگان در اطراف صندلی وزرا بسیار زیاد شد و همین موضوع موجب اعتراض علی لاریجانی رییس مجلس شد. او از وزیر خواست تا لحظاتی سخنرانی خود را قطع کند و از نمایندگان درخواست کرد تا روی صندلی‌هایشان بنشینند.

فریادهای عضو هیات رئیسه بر سر وزیر نیرو/ صندلی وزیر کشور جزو پر رفت‌وآمدترین صندلی‌ها در صحن علنی مجلس
کد خبر: 284665
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۵ ۰۹:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی که دستور کار آن بررسی سیل‌های اخیر کشور با حضور وزرا بود رحمانی فضلی وزیر کشور، اردکانیان وزیر نیرو، اسلامی وزیر راه و شهرسازی و حجتی وزیر جهاد کشاورزی حاضر شدند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی اعتمادآنلاین ، صندلی وزرا بسیار پر رفت و آمد بود و در این میان صندلی وزیر کشور جزو پر رفت‌وآمدترین صندلی‌ها در صحن علنی مجلس بود.

گزارش اردکانیان وزیر نیرو به مجلس نیز حاشیه‌ساز شد. چند دقیقه پس از آغاز سخنان وزیر نیرو، تجمع نمایندگان در اطراف صندلی وزرا بسیار زیاد شد و همین موضوع موجب اعتراض علی لاریجانی، رییس مجلس شد. او از وزیر خواست تا لحظاتی سخنرانی خود را قطع کند و از نمایندگان درخواست کرد تا روی صندلی‌هایشان بنشینند.

بهروز نعمتی، نماینده تهران و سخنگوی هیات رئیسه مجلس در هنگام ارائه گزارش اردکانیان خطاب به او فریاد زد «آقای اردکانیان پس کی می‌خواهید این کار را انجام دهید.» کریمی قدوسی نیز با جمله‌ای کوتاه نسبت به اظهارات وزیر نیرو اعتراض کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها