اینیستا:

مسی همیشه یک اتفاق جدید ارائه می‌کند

همبازی سابق لیونل مسی در بارسلونا عملکرد این بازیکن آرژانتینی را بی نظیر دانست و می‌گوید با گذشت چندین سال او همیشه یک ایده جدید دارد.

مسی همیشه یک اتفاق جدید ارائه می‌کند
کد خبر: 284692
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۵ ۱۰:۰۱:۰۰

اعتمادآنلاین|‌‌ بارسلونا شب گذشته در غیبت لیونل مسی در رویارویی با هوئسکا به تساوی بدون گل دست یافت و با 74 امتیاز کماکان در صدر جدول رده بندی لالیگا جای دارد.

آندرس اینیستا، کاپیتان سابق بارسلونا درباره استعداد بی نظیر ستاره آرژانتینی گفت:‌ او سالهاست شرایط سخت را به امور آسان تبدیل کرده است و این کاری است که افراد کمی توانایی انجام آن را دارند. این بسیار سخت است اما او همیشه یک اتفاق جدید را ارائه می‌کند.

او ادامه داد: من بخش زیادی از دوران حرفه‌ای‌ام را در کنار او حضور داشتم و همه چیز را با او به اشتراک گذاشتم و از اینکه او همیشه یک ایده جدید داشت لذت می‌بردم. پس از چند سال، او همچنان به انجام کارهای شگفت انگیز ادامه می‌دهد. او یک بازیکن معمولی نیست؛ صحبت کردن درباره مسی کاملا متفاوت است. این درباره چیزهایی است که شما نمی‌توانید ببینید. فراتر از انجام کارهای مختلف، می‌توانید ببینید که او چقدر با توپ در تماس است. وقتی این‌ها را بدانید پس مطمئن هستید که او کامل است، او منحصر به فرد است.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها