تبدیل چند ایستگاه‌های اتوبوس کرج به انبار دستفروشان

عضو شورای شهر کرج گفت: بسیاری از ایستگاه‌های غیرمکانیزه اتوبوس در کرج به استندهای تبلیغاتی تبدیل شده‌اند.

تبدیل چند ایستگاه‌های اتوبوس کرج به انبار دستفروشان
کد خبر: 284802
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۵ ۱۲:۰۳:۵۸

اعتمادآنلاین| ‌ رحیم خستو امروز یکشنبه 25 فروردین در جلسه علنی شورای شهر کرج با اشاره به ضرورت ساماندهی ایستگاه‌های اتوبوس شهر اظهار کرد: در حال حاضر بسیاری از ایستگاه‌های مکانیزه بدون کولر و مانیتور هستند و ایستگاه‌های غیر مکانیزه هم به نوعی به استندهای تبلیغاتی تبدیل شده‌اند.

وی با اشاره به کمبود ایستگاه اتوبوس در برخی مناطق توضیح داد: در برخی مناطق خط اتوبوس‌رانی وجود دارد ولی از ایستگاه خبری نیست و در برخی مناطق هم ایستگاه‌های اتوبوس به انبار دست فروشان تبدیل شده است.

وی ادامه داد: بدون شک بی نظمی ایستگاه‌های اتوبوس باعث زشتی چهره شهر می‌شود و امیدواریم هر چه سریع‌تر به این وضعیت رسیدگی شود.

عضو شورای شهر کرج بیان کرد: باید قراردادهای مربوط به اتوبوسرانی مورد بررسی قرار گیرد چون به نظر می‌رسد برخی قراردادها صرفاً به موضوعات تبلیغاتی مرتبط است: اتوبوسرانی باید در خصوص اینکه چه خدماتی به شهروندان ارائه می‌دهد، توضیحات لازم را ارائه دهد.

خستو افزود: چرا در کنار ایستگاه اتوبوس که محل نشستن شهروندان است سطل زباله قرار داده می‌شود؟

این مسئول در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به پیگیری صورت گرفته برای ساماندهی بیلبوردهای تبلیغاتی شهر گفت: طی دو ماه اخیر شهردار و رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در حال مذاکره با برخی نهادها برای جمع‌آوری بیلبوردهای تبلیغاتی از سطح شهر بودند که این اقدام در نهایت منجر به زیبایی چهره شهر می‌شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها