حمله هوایی جنگنده‌های روسیه به مواضع «النصره» در ادلب

جنگنده‌های روسیه مواضع مختلف گروه‌های تروریستی در حومه استان ادلب را هدف قرار دادند.

حمله هوایی جنگنده‌های روسیه به مواضع «النصره» در ادلب
کد خبر: 284824
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۵ ۱۲:۳۵:۱۸

اعتمادآنلاین| یک منبع نظامی به خبرگزاری اسپوتنیک گفت که جنگنده‌های روسیه در سوریه نیمه‌شب گذشته حدود 14 مورد از مواضع و انبار مهمات گروه تروریستی موسوم به «هیئت تحریر الشام» (جبهه النصره) را در حومه استان ادلب هدف قرار دادند.

طبق این گزارش، هواپیماهای شناسایی روسیه پس از رصد فعالیت نیروهای هیئت تحریر الشام برای ذخیره و انبار سلاح و مهمات و همچنین انتقال نیرو به دو محور در نزدیکی شهر اریحا در حومه جنوبی ادلب، محل تجمع این نیروها را هدف قرار دادند.

این منبع افزود: در نتیجه این حملات چند مقر نیروهای جبهه النصره در اطراف شهرهای سنقول و اروم الجوز در حومه أریحا کاملا تخریب شدند.

در این حملات همچنین تعدادی از نیروهای تروریستی به هلاکت رسیدند و برخی دیگر نیز مجروح شدند.

منبع مذکور در ادامه گفت که هیئت تحریر الشام با ذخیره سازی سلاح و مهمات قصد ارسال این تجهیزات به مواضع نیروهای وابسته به خود برای مقابله با نیروهای دولت سوریه و به دنبال آن حمله به مواضع ارتش سوریه و روستاها و شهرک‌های نزدیک به جبهه‌های مختلف را دارد.

در همین راستا، چند منبع محلی دیگر در ادلب اعلام کردند که به دنبال حملات هوایی روسیه صدای انفجارهای شدیدی در تمامی مناطق استان ادلب به گوش رسیده و این حملات به کشته و زخمی شدن ده‌ها تن از عناصر تروریستی منجر شد که برخی از آنها خارجی هستند و تابعیت چینی، بلژیکی، عربستانی، مصری و لیبیایی دارند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها