کد خبر: 284830
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۵ ۱۲:۴۷:۰۰
| |

بامساعد شدن هوا؛

بندرهای مسافری بندرعباس، قشم و هرمز بازگشایی شد

حمیدرضا محمدحسینی مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر هرمزگان اعلام کرد: بندرهای مسافری بندرعباس، قشم و هرمز با مساعد شدن شرایط جوی دریایی برای انجام سفر ایمن دریایی بازگشایی شد.

بندرهای مسافری بندرعباس، قشم و هرمز بازگشایی شد
کد خبر: 284830
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۵ ۱۲:۴۷:۰۰

اعتمادآنلاین| حمیدرضا محمدحسینی گفت: جا به جایی مسافران دریایی از بندر شهید حقانی بندرعباس به مقصد بنادر شهید ذاکری قشم و هرمز و برعکس هم اکنون برقرار شده است.


وی ادامه داد: در ساعت هایی از صبح امروز، بندرهای مسافری مرکز هرمزگان به علت وزش باد شدید، متلاطم شدن دریا و کاهش دید افقی، تعطیل شده بودند که از ساعت 11 سفرهای دریایی در مسیرهای بندرعباس به قشم و هرمز از سر گرفته شد.


وی اضافه کرد: ناوگان مسافری دریایی فعال در بنادر مرکز استان هرمزگان شامل 40 فروند شناور استاندارد و پیشرفته است که ظرفیتی افزون بر چهار هزار صندلی دارد.


بنا بر گزارش اداره کل هواشناسی هرمزگان، درساعت های صبح و بعد از ظهر امروز یکشنبه بیشتر نقاط استان هرمزگان شاهد تاثیر موج ناپایدار بارشی خواهند بود.


بارش‌های رگباری این سامانه درمناطق غربی و مرکزی تا ساعت بعدازظهر و در مناطق شرقی تا ساعت های پایانی روزجاری تداوم خواهد داشت.


تاثیر سامانه بارشی تا اوایل صبح دوشنبه در مناطق شرقی استان خواهد بود و به تدریج از ظهر دوشنبه از استان خارج خواهد شد.


درساعت هایی از امروز در مناطق غربی استان و جزایر خلیج فارس وزش بادهای به نسبت شدید شمال غربی رخ می دهد که سبب مواج شدن دریا خواهد شد.


سرعت وزش این تندبادها به افزون بر 45 کیلومتر در ساعت خواهد رسید و ارتفاع امواج بیش از 180سانتیمتر پیش بینی می شود.


روز دوشنبه از میزان سرعت وزش باد تا حدودی کاسته خواهد شد اما همچنان تلاطم دریا رخ می دهد و از روز سه شنبه وضعیت جوی و دریایی پایدار خواهد شد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها