سرخط مهم‌ترین خبرهای سیاسی/ یکشنبه ۲۵ فروردین‌ماه ۱۳۹۸

از تاکید واعظی به دوری دولت از حاشیه‌سازی‌ها تا پایان محاکمه حسین هدایتی

درخواست حسین فریدون از کریمی‌قدوسی مبنی بر انتشار قابل صوتی تقلید صدای رییس‌جمهوری که ادعا می‌کند، تاکید واعظی رییس دفتر رییس‌جمهوری بر دوری کردن دولت از حاشیه‌سازی‌ها و اتمام جلسات محاکمه پرونده اخلال اقتصادی حسین هدایتی از جمله مهم‌ترین اخبار سیاسی امروز بود.

از تاکید واعظی به دوری دولت از حاشیه‌سازی‌ها تا پایان محاکمه حسین هدایتی
کد خبر: 284938
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۵ ۲۱:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| سلام، با سرخط خبرهای سیاسی اعتمادآنلاین امروز یکشنبه 25 فروردین با شما هستیم:

*حسین فریدون در واکنش به ادعای کریمی‌قدوسی مبنی بر تقلید صدای رییس‌جمهوری گفت: من از آقای کریمی قدوسی می‌خواهم اگر چنین فایل صوتی در اختیار دارد یکبار برای همیشه منتشر کنند.

*سیدمحمود واعظی، رئیس دفتر رئیس‌جمهوری تاکید کرد: ما در دولت قصد نداریم گرفتار میدان‌بازی این‌هایی که می‌خواهند برای دولت حاشیه ایجاد کنند، شویم.

*غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی دستگاه قضا در رابطه با انتشار خبری مبنی بر تغییر دادستان تهران گفت: تا این ساعت هیچ تغییری در این حوزه اتفاق نیفتاده است. تغییرات در قوه قضائیه همیشه حساب شده، دقیق و کارشناسی بوده و مثل تغییرات در جریانات سیاسی نیست که به صورت گسترده و اتوبوسی باشد.

*قاضی مسعودی مقام، ضمن تاکید بر پایان جلسات دادگاه حسین هدایتی درباره احکام صادره برهی متهمان اقتصادی گفت: آقایان علی بخشایش، محمدرضا توسلی و پرویز کاظمی هرکدام به 20 سال حبس، 74 ضربه شلاق در انظار عمومی طبق قانون اخلال گران و محرومیت از مشاغل دولتی محکوم شده اند. تمام این احکام قابلیت اجرا دارد و باید اجرا شود چرا که حکم قطعی است.

*مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس با بیان اینکه قانون جدید ساختار بحران در مجلس مصوب و به شورای نگهبان ارجاع شده است، گفت: در این قانون بر تشکیل شورای عالی مدیریت بحران با ریاست رئیس‌جمهور تاکید شده، بنابراین می‌توان مشکلات ساختاری اخیر را از طریق قانون حل کرد .

*سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه در تشریح عملکرد این نهاد با اشاره به اقدامات برجسته رده‌ها و نیروهای سپاه در جریان سیل اخیر، جمع‌آوری کمک‌های مردمی، فراهم کردن امکانات ترابری و ارسال و توزیع کمک‌ها با هماهنگی سازمان‌های مسئول در منطقه را از جمله اقدامات سپاه‌های استانی درگیر در سیل و سپاه‌های استانی که به عنوان معین برای هر یک از استان‌های سیل زده مأموریت داشتند برشمرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها