کد خبر: 285108
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۶ ۱۰:۴۰:۰۰
| |

رقم فروش ستاره فرانسوی یونایتد اعلام شد

براساس گزارش ها باشگاه منچستریونایتد رقم پیشنهادی خود را برای فروش «پل پوگبا» اعلام و قیمت اولیه را 150 میلیون یورو عنوان کرده است تا فرآیند خرید ستاره فرانسوی که در برنابئو به «عملیات پوگبا» مشهور شده، آغاز شود.

رقم فروش ستاره فرانسوی یونایتد اعلام شد
کد خبر: 285108
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۶ ۱۰:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| روزنامه مارکا اسپانیا روز دوشنبه نوشت: مدیران باشگاه منچستریونایتد به «ماینو رایولا» مدیر برنامه های «پل پوگبا» گفته اند که این بازیکن فرانسوی به راحتی نمی تواند اودلترافورد را ترک کند.


باشگاه انگلیسی قصد دارد تا قرارداد وی را که سی ام ژوئن سال 2021 به پایان می رسد، تمدید کند و با تکیه بر این استدلال که جدایی «خوزه مورینیو» باعث رفع مشکلات درون باشگاه شده است، بر تصمیم خود پافشاری می کند.


در سوی مقابل، گفته می شود که پوگبا از ایده بازی کردن در رئال تحت هدایت «زین الدین زیدان» استقبال کرده و برای عملی شدن چنین انتقالی، سفیدپوشان باید مبلغ هنگفتی را هزینه کنند که البته قیمت ابتدایی با 150 میلیون یورو آغاز شده است.


مبلغی که در مقایسه با هزینه ای که یونایتدها در سال 2016 برای به خدمت گرفتن وی از یوونتوس پرداخت کردند (114 میلیون یورو)، به مراتب بیشتر است.


با توجه به نبرد یونایتد در چند جبهه، شیاطین سرخ و پوگبا توافق کرده اند که مذاکرات خود را پس از پشت سر گذاشتن بازی های حساس کنونی که یک ماه به طول می کشد، بار دیگر از سر بگیرند.


اگرچه رئالی ها همچنان نسبت به این انتقال امیدوارند و زیدان نیز تمایل خود را برای جذب پوگبا اعلام کرده است اما آنها محض احتیاط و در صورتی که استطاعت پرداخت رقم پیشنهادی را نداشته باشند یا باشگاه انگلیسی تمامی پیشنهادها را رد کند، گزینه های دیگری را برای تقویت قوای خود برای فصل آینده مد نظر گرفته اند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها