کد خبر: 285254
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۶ ۱۴:۱۴:۳۹
| |

معاون وزیر ورزش و جوانان:

اختصاص 130 میلیارد تومان به اشتغال‌زایی جوانان

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: تاکنون 130 میلیارد تومان به اشتغال زایی مستقیم برای جوانان اختصاص یافته است که در نتیجه آن 2 هزار مورد اشتغال زایی مستقیم ایجاد شده است.

اختصاص 130 میلیارد تومان به اشتغال‌زایی جوانان
کد خبر: 285254
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۶ ۱۴:۱۴:۳۹

اعتمادآنلاین| ‌ محمدمهدی تندگویان در آیین افتتاح چند طرح اشتغال زایی از طریق ویدئو کنفرانس با اشاره به وقوع سیل در برخی استان های کشور افزود: البته بخشی از این تسهیلات ارائه شده نیز برای توسعه فعالیت ها اختصاص یافته است.


معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان نیز در این نشست گفت: به رغم اینکه رسالت این وزارتخانه اشتغالزایی مستقیم نیست و بر اساس قانون نیز این مهم جزو وظایف ما محسوب نمی‌شود، از سال گذشته و بر اساس دستور وزیر ورزش اقدامات ایجاد اشتغال زایی مستقیم آغاز شد.


تندگویان با بیان اینکه از نمایندگان مجلس شورای اسلامی می‌خواهیم با افزایش اعتبارات از این طرح ها همانند گذشته حمایت کنند، خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم پاسخگوی نیازهای جوانان کشور باشیم.


معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش اظهار داشت: جوانان بزرگترین سرمایه هایی هستند که می توانند کشور را در مواقع حساس و بحرانی در کنار مردم نجات دهند. در این ارتباط می‌توان به حضور پرشور جوانان در کمک رسانی به مردم سیل زده کشور اشاره کرد.

سلطانی فر: همدلی مردم در مقابله با سیل یادآور هشت سال دفاع مقدس بود


وزیر ورزش و جوانان نیز در این مراسم با اشاره به وقوع سیل در برخی استان های کشور گفت: همدلی، همکاری و یاری مردم در مقابله با سیل و کمک رسانی به سیل زدگان یادآور ایثار و فداکاری ملت ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس بود.
سلطانی فر ادامه داد: امیدوارم بتوانیم این حادثه را مدیریت کرده و این رحمت الهی را به درستی مورد استفاده و بهره برداری قرار دهیم.


وی در ادامه با اشاره به طرح های اشتغالزایی برای جوانان اظهار داشت: همچنین تلاش می کنیم با اختصاص منابع بیشتر و کمک سازمان های مردم نهاد به توسعه اشتغالزایی در استان ها به خصوص استان‌های سیل‌زده کمک کنیم.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها