کد خبر: 285301
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۶ ۱۹:۱۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای ورزشی/ ۲۶ فروردین‌ماه ۱۳۹۸

از واکنش فدراسیون بوکس به مبارزه صدف خادم تا گلایه حسن یزدانی از شرایط کشتی

واکنش شجاع خلیل‌زاده به قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر، گلایه حسن یزدانی از شرایط کشتی ایران، واکنش فدراسیون بوکس ایران به مبارزه صدف خادم در فرانسه و... از مهم‌ترین خبرهای ورزشی 26 فروردین‌ماه است.

از واکنش فدراسیون بوکس به مبارزه صدف خادم تا گلایه حسن یزدانی از شرایط کشتی
کد خبر: 285301
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۶ ۱۹:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ وقتی قهرمان شدیم جشن می‌گیریم؛ شجاع خلیل‌زاده مدافع پرسپولیس مدعی است هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده که سرخ‌ها اقدام به برگزاری جشن کنند و به مسیرشان تا دستیابی به موفقیت ادامه می‌دهند.

هرحرفی می‌زنیم به خاطر استقلال است؛ محمود فکری، کاپیتان اسبق استقلال تهران می‌گوید به این جهت از خوشحالی بازیکنان استقلال پس از برد مقابل سپاهان انتقاد کرده که دلسوز این تیم است.

گلایه حسن یزدانی از وضعیت این روزهای کشتی؛ حسن یزدانی، دارنده مدال طلا کشتی آزاد المپیک گفت: حدود 2 سال است که هیچ حقوقی نداریم، فدراسیون هم نمی‌تواند با بودجه محدودی که دارد حقوق‌ها را پرداخت کند.

واکنش فدراسیون بوکس به مبارزه صدف خادم در فرانسه؛ پس از اینکه صدف خادم دختر بوکسور ایرانی با پرچم ایران در فرانسه روی رینگ مبارزه رفت، فدراسیون بوکس عدم دخالت و ورود خود به این موضوع را با انتشار بیانیه‌ای اطلاع‌رسانی کرد.

بازگشت وریا غفوری به تمرینات استقلال؛ وریا غفوری پس از پایان مصدومیت به تمرینات استقلال بازگشت.

رقم فروش ستاره فرانسوی یونایتد اعلام شد؛ بر اساس گزارش‌ها باشگاه منچستریونایتد رقم پیشنهادی خود را برای فروش «پل پوگبا» را اعلام و قیمت اولیه این بازیکن را 150 میلیون یورو عنوان کرده تا فرآیند خرید ستاره فرانسوی که در برنابئو به «عملیات پوگبا» مشهور شده، آغاز شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها