کد خبر: 285408
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۷ ۰۹:۲۱:۰۰
| |

دبیرکل جمعیت هلال احمر خبر داد؛

برخورد جدی با فروشندگان اقلام امدادی

دبیرکل جمعیت هلال احمر از برخورد جدی با افراد و گروه‌هایی که اقدام به خرید و فروش اقلام امدادی مخصوصا چادرهای امدادی این جمعیت می‌کنند، خبر داد و عنوان کرد: هرگونه اقدام در این موضوع طبق اعلام مقامات مربوطه تحصیل مال از طریق نامشروع و تصرف غیر مجاز در اموال عمومی بوده که قابل پیگرد قضایی است.

برخورد جدی با فروشندگان اقلام امدادی
کد خبر: 285408
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۷ ۰۹:۲۱:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ محمودرضا پیروی دبیرکل جمعیت هلال احمر پس از دستور دادستان کل کشور و دیدار با معاونین ایشان از هماهنگی کامل و اقدامات ارزشمند قوه قضاییه برای برخورد با افراد فرصت طلب و سودجو قدردانی کرد و گفت: پس از هماهنگی‌های لازم با دادستانی کل کشور و اعلام آمادگی کامل برای برخورد با خرید و فروش اقلام امدادی، از این پس اقدامات لازم در این خصوص با سرعت و جدیت بیشتری دنبال می‌شود.

دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: همه اقلام امدادی بویژه چادر با آرم جمعیت هلال احمر بطور رایگان بین آسیب دیدگان از حوادث و طبق پروتکل‌های مشخص توزیع می‌شود و اقلام زیستی - امدادی با آرم جمعیت هلال احمر قابل خرید و فروش نیست. بنابراین هرگونه اقدام در این موضوع طبق اعلام مقامات مربوطه تحصیل مال از طریق نامشروع و تصرف غیر مجاز در اموال عمومی بوده و قابل پیگرد قضایی است.

وی تاکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه اقدامی در این خصوص موارد را به شعب جمعیت هلال احمر و یا مقامات قضایی-انتظامی شهر مورد نظر اطلاع دهند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها