با حکم رییس هیات امناء سازمان تامین اجتماعی؛

مرتضی لطفی عضو هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی شد

محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس هیات امناء سازمان تامین اجتماعی، مرتضی لطفی را به عنوان عضو هیات مدیره این سازمان منصوب کرد.

مرتضی لطفی عضو هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی شد
کد خبر: 285464
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۷ ۱۰:۰۹:۰۰

اعتمادآنلاین| وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مرتضی لطفی را به عنوان عضو هیات مدیره این سازمان منصوب کرد. در بخشی از متن حکم محمد شریعتمداری خطاب به مرتضی لطفی آمده است: نظر به تعهد، شایستگی، صلاحیت‌های علمی و اجرایی جنابعالی، با استناد به بند «ب» ماده 17 قانون ساختار نظام جامع رفاه و تأمین اجتماعی و پیرو مصوبه هیأت امنای سازمان تأمین اجتماعی و صندوق‌های تابعه، به موجب این ابلاغ به عنوان عضو هیأتمدیره سازمان تأمین اجتماعی منصوب می‌شوید.

در دهه چهارم انقلاب یعنی دهه پیشرفت و عدالت و با عنایت به اولویت‌های دولت تدبیر و امید در حوزه رفاه و تأمین اجتماعی انتظار می‌رود در راستای سیاست‌های دولت تدبیر و امید با رعایت قانون مداری سعی و تلاش مضاعف در بعد نظارتی، استقرار انضباطی مالی، مدنظر قرار دادن منابع و مصالح بازنشستگان عزیز و ارتقا جایگاه آن سازمان از طراحی ساز و کارهای علمی و عملی با دانش محوری و تعامل همه جانبه با مدیرعامل سازمان، تمهیدات لازم را در جهت دوره‌ای ممتاز و درخشان در راه خدمت به جامعه فرهیخته و ممتاز به عمل آورید.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها