بارسا گریزمان را نمی‌خواهد/ سبک بازی دلیخت به بارسلونا می‌‌خورد

رئیس باشگاه بارسلونا می‌گوید جذب آنتوان گریزمان در برنامه‌های این باشگاه نیست.

بارسا گریزمان را نمی‌خواهد/ سبک بازی دلیخت به بارسلونا می‌‌خورد
کد خبر: 285467
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۷ ۱۰:۲۲:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ پیش از آغاز جام جهانی 2018 روسیه به شدت بحث پیوستن آنتوان گریزمان به بارسلونا مطرح بود، اما این بازیکن در نهایت در ماه ژوئن سال گذشته قرارداد خود را تا سال 2023 با اتلتیکومادرید تمدید کرد. در هفته‌های اخیر هم بار دیگر شایعات زیادی در خصوص احتمال پیوستن این مهاجم فرانسوی به آبی‌واناری‌ها مطرح شده، اما رئیس باشگاه بارسلونا به این شایعات پایان داد.

خوسپ ماریا بارتومئو در این باره به شبکه تلویزیونی «TVE» گفت: گریزمان بازیکن اتلتیکومادرید است و با این باشگاه قرارداد دارد. من از بازیکنان بزرگی که در اسپانیا بازی می‌کنند، خوشم می‌آید چون گریزمان به لالیگا اعتبار می‌بخشد و این برای مثال به جذب اسپانسر کمک می‌کند. اگر آنتوان بخواهد به بارسلونا بیاید باید با مربیان صحبت کند اما نام او در لیست خرید ما نیست. شایعات زیادی در رسانه‌ها مطرح است، اما نام گریزمان در لیست ما نیست و او هم تماسی با بارسلونا نداشته است.

رئیس باشگاه بارسلونا همچنین در خصوص خرید اخیر این تیم و شایعه علاقه‌مندی این باشگاه کاتالونیایی به جذب دلیخت، مدافع میانی تیم فوتبال آژاکس اظهار داشت: ما در تابستان به دنبال جذب دیونگ بودیم، اما فشار زیادی بود و تیم‌های دیگر هم خواهان به خدمت گرفتن او بودند. در نهایت ما از فرصت استفاده و دیونگ را جذب کردیم. ما رابطه خیلی خوبی با باشگاه آژاکس داریم. در مورد دلیخت هم نمی‌دانم چه اتفاقی خواهد افتاد. به نظر می‌رسد او در بازار نقل‌وانتقالات تابستانی در دسترس باشد و ما هم باید با مربیان تیم صحبت کنیم و ببینیم که آیا باید برای جذب او دست به کار شویم یا خیر! سبک بازی دلیخت به سبک بازی بارسلونا می‌‌خورد و من بازی او را می‌پسندم.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها