کد خبر: 285526
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۷ ۱۱:۵۷:۱۴
| |

نشست مشترک ضدایرانی مقابله با تروریسم آمریکایی-اسرائیلی

یک هیئت ویژه آمریکایی برای انجام دادن مذاکره درباره مقابله با تروریسم مشترک میان آمریکا و رژیم صهیونیستی، عازم سرزمین‌های اشغالی ‌شده است.

نشست مشترک ضدایرانی مقابله با تروریسم آمریکایی-اسرائیلی
کد خبر: 285526
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۷ ۱۱:۵۷:۱۴

اعتمادآنلاین| وزارت امور خارجه آمریکا با انتشار بیانیه‌ای از اعزام یک هیئت آمریکایی به سرزمین‌های اشغالی به رهبری ناتان سیلز، هماهنگ‌کننده بخش مقابله با تروریسم این وزارت‌خانه خبر داد. آن‌چه مقابله با تهدیدهای تروریستی مشترک از سوی ایران و حزب‌الله لبنان علیه این دو کشور خوانده شده است، از محورهای این مذاکره خواهند بود.

در متن این بیانیه وزارت امور خارجه آمریکا آمده است: ناتان ای سیلز، هماهنگ‌کننده مقابله با تروریسم (در وزارت امور خارجه آمریکا)، هیئتی میانجی را در تاریخ 16 آوریل به مقصد اورشلیم برای نشست سالانه گروه مشترک مقابله با تروریسم آمریکایی-اسرائیلی رهبری می‌کند. این نشست، بلندمدت‌ترین مذاکره راهبردی است که فعال است. آمریکا و اسرائیل درباره تهدیدهای متوجه این دو کشور از جمله از سوی ایران و حزب‌الله و همچنین توسعه راهبردهایی برای همکاری و هماهنگی در این عرصه‌های مهم گفت‌وگو خواهند کرد.

«جان بولتون» مشاور امنیت ملی آمریکا نیز در صفحه توئیتر خود از دیدار با مشاور امنیت ملی رژیم صهیونیستی خبر داده و نوشته بود: چیزهای زیادی هست که باید در موردشان گفت‌وگو کنیم که از جمله آن‌ها تعهد مشترکمان برای مقابله با عملکرد بدخواهانه ایران و عاملان دیگر در ایجاد بی‌ثباتی در خاورمیانه و سراسر جهان هستند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها