اختصاصی اعتمادآنلاین| حمید استیلی در یادداشتی مطرح کرد:

بابت نگاه ویژه رئیس‌جمهور به تیم ملی خوشحالم/ امیدهای ایران در این روزهای سخت دل مردم را شاد می‌کنند

با توجه به اینکه امسال از نظر اقتصادی سال سختی برای مردم ایران خواهد بود و مشکلات ارزی و تحریم‌ها گریبان‌گیر ایران شده باید بتوانیم دل مردم را شاد کنیم.

بابت نگاه ویژه رئیس‌جمهور به تیم ملی خوشحالم/ امیدهای ایران در این روزهای سخت دل مردم را شاد می‌کنند
کد خبر: 285568
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۷ ۱۳:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| حمید استیلی، مدیر تیم ملی امید در یادداشتی که در اختیار اعتمادآنلاین قرار داده نوشت: تیم ملی امید بعد از بازیهای سختی که در مرحله مقدماتی المپیک 2020 توکیو از سر گذراند و به مرحله گروهی راه یافت اکنون در استراحت به سر می‌برد. به زودی و بعد از برگزاری جلسات با مسوولان برای آینده تیم ملی برنامه ریزی و تصمیم گیری‌ می‌کنیم تا در ادامه بتوانیم بهترین تصمیم برای تیم ملی را اخذ کنیم. در حال حاضر برای دعوت از بازیکنان جدید تیم ملی امید، بازی‌های لیگ برتر را دنبال می‌کنیم تا بتوانیم تصمیم نهایی را در خصوص دعوت بازیکنان به اردوی تیم ملی بگیریم.

خوشبختانه اکنون می‌بینیم که اهمیت تیم ملی امید برای مسوولان عالی رتبه نظام مهم است و دغدغه موفقیت تیم ملی امید را دارند و برای صعود به المپیک به صورت شفاف از امیدهای فوتبال ایران حمایت می‌کنند. این موردی است که پیش از این دیده نمی‌شد و در جلسه‌ای که آقای حسن روحانی با وزیر محترم ورزش و جوانان داشتند از تیم ملی امید حمایت کردند.

رئیس جمهور در این دیدار بر اهمیت موفقیت تیم ملی تاکید کردند. که این موضوع می‌تواند باعث دلگرمی مسوولان و بازیکنان تیم ملی امید شود. خدا را شکر می‌کنیم که در ابتدای سال جدید توانستیم با صعود به مرحله گروهی المپیک 2020 توکیو یک اتفاق خوب را رقم بزنیم. البته ما باید به عنوان تیم اول گروه به این مرحله صعود می کردیم.

برنامه‌ریزی‌های ما در تیم ملی به دلیل اینکه اول سال بود بسیار سخت پیش رفت زیرا بازی‌های ما با واقعه سیل همراه شد. متاسفانه در این حادثه تعدادی از خانواده‌ها در سال نو داغدار شدند و همچنین سیل خساراتی به میهن عزیزمان وارد کرد. به همین دلیل نمی‌خواستیم که جشن صعود بگیریم و بخواهیم از ما تقدیر شود. ما در اوج شادی به بچه‌ها تذکر می‌دادیم که حواس‌تان به مردم داغدار باشد زیرا وظیفه ما این است که باید در کنار مردم باشیم و در شادی و غم شانه به شانه آن‌ها بایستیم.

فدراسیون فوتبال و شخص آقای تاج با توجه مشکلات ارزی که وجود دارد توانستند بازی‌هایی را در اردن و آلمان تدارک بدهند و همچنین از تیم ملی سوریه دعوت کردیم تا به ایران بیاید. همچنین در یک تورنومنت که در دوحه قطر برگزار ‌شد هم شرکت کردیم. این نشان دهنده آن است که مسوولان برای تیم ملی فوتبال امید سنگ تمام گذاشتند.

قبل از بازی با تیم ملی عراق که بازی بسیار مهمی محسوب می‌شد آقای وزیر با من تماس گرفتند و حمایت همه جانبه خودشان را از تیم ملی اعلام کردند. خوشبختانه تیم ملی امید توانست از گروهش صعود کند. چند روز پیش که آقای رییس جمهور در رابطه با تیم ملی امید صحبت کردند انرژی و روحیه خوبی به تیم ملی امید تزریق شد.

باتوجه به اینکه امسال از نظر اقتصادی سال سختی برای مردم ایران خواهد بود و مشکلات ارزی و تحریم‌ها گریبان‌گیر ایران شده باید بتوانیم دل مردم را شاد کنیم و با اضافه کردن بازیکنان جدید تیم خوبی را آماده کنیم. نگاه ویژه‌‌ای که رییس جمهور به تیم ملی امید داشتند، -با توجه به اینکه ایشان از اهالی فوتبال نیستند- بسیار مثبت بود؛ زیرا این موضوع در جای خود برای من جالب بود و جا دارد از ایشان با وجود این همه دغدغه سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و بین المللی و همچنین سیلی که همه ما را ناراحت و نگران کرده است تشکر ویژه کنیم. از مردم هم می‌خواهم تا در کنار دولت دست به دست هم دهند تا خانه‌ها و خرابی‌ها را بسازند تا آسیب دیدگان بتوانند به زندگی خود باز گردند و از همه مهمتر پیش بینی موضوعاتی را بکنیم که چنین اتفاقاتی برای کشورمان رخ ندهد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها