کد خبر: 285583
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۷ ۱۴:۰۹:۰۰
| |

کتایون خسرویار:

پیدا شدن روح خودباوری برای بازیکنان مهم‌ترین مسئله است

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان زنان می گوید در این اردو بیشتر روی نقاط ضعف و عدم استفاده از فرصت گلزنی روی بازیکنان کار کردیم.

پیدا شدن روح خودباوری برای بازیکنان مهم‌ترین مسئله است
کد خبر: 285583
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۷ ۱۴:۰۹:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ کتایون خسرویار درباره آمادگی بازیکنان پیش از اعزام به دور دوم رقابتهای قهرمانی دختران زیر 19 سال آسیا اظهار داشت: روزهای آخر آماده سازی را پشت سر داریم و با جدیت برنامه های تاکتیکی و تکنیکی نهایی را مرور می کنیم. در این اردو بیشتر روی نقاط ضعف و عدم استفاده از فرصت گلزنی روی بازیکنان کار کردیم. خوشبختانه روند آماده سازی تیم ملی جوانان خوب بوده است.

سرمربی تیم ملی نوجوانان اضافه کرد: بعد از صعود به دور دوم تمرینات آماده سازی خود را با وقفه ای دو ماهه از سر گرفتیم و بازیکنان را در شرایط مسابقه و تمرین قرار دادیم. در تورنمنت کافا و سوچی شرکت کردیم . هدف اصلی از شرکت در این تورنمنت ها این بود که بازیکنان را به آمادگی کامل برسانیم و نقاط ضعف و قوت تیم را شناسایی کنیم تا تیم آماده ای را به ویتنام اعزام کنیم. بچه ها باید به این باور برسند که می توانند در برابر تیم های قوی هم بازیهای خوبی را به نمایش بگذارند. پیدا شدن روح خودباوری برای بازیکنان ما مهم ترین مسئله است.

وی در ادامه افزود: راه سختی برای صعود از مرحله دوم داریم باید با تیم های کره جنوبی، ویتنام و لبنان بازی کنیم. اولین بازیمان برابر میزبان رقابتها (ویتنام) است، بدون شک بازی آسانی مقابل این تیم نداریم. بازی دوممان برابر کره جنوبی است این تیم در فوتبال پایه بانوان به خوبی رشد و پیشرفت کرده است. البته بازیکنان ما تمام تلاششان را می کنند تا نماینده شایسته ای برای دختران ایران باشند.

خسرویار وضعیت روحی و انگیزه بازیکنان تیم را مناسب ارزیابی کرد و گفت: آخرین تلاش‌هایمان را برای آماده‌سازی تیم در این چند روز باقی مانده انجام می دهیم. همچنین در این اردو بیشتر سعی کردیم بازیکنان را از نظر روحی و روانی آماده کنیم. در حال حاضر کار و زندگی بازیکنان فوتبال شده است. ما باید فوتبال بانوان را به سمتی ببریم که علاوه بر دفاع بتوانند حمله هم بکنند. آنها آماده ایجاد تغییر در تیم ملی هستند و از نظر روحی و روانی در وضعیت خوبی قرار دارند.

سرمربی تیم ملی جوانان زنان در پایان عنوان کرد: کارمان در ویتنام سخت است. البته با کمک مشاورها و کادر فنی سعی کردیم بازیکنان را به سطح حرفه ای برسانیم و اگر نمی توانیم در آن سطح بازی کنیم، حداقل از نظر تاکتیکی برنامه ریزی کنیم تا بتوانیم نتایج قابل قبولی در این مرحله از مسابقات کسب کنیم.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها