کمال سجادی، دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

تاکید ما بر وحدت و انسجام اصولگرایی است/ جلسات به صورت منظم ادامه دارد/ از نامزدهایی که به لحاظ سیاسی و گفتمانی به ما نزدیک هستند، حمایت خواهیم کرد

کمال سجادی، دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان گفت: ما اعتقاد داریم که باید در راستای انسجام و وحدت هرچه بیشتر جریان اصولگرایی تلاش کنیم و هرچقدر این وحدت و انسجام بیشتر باشد، موفقیت اصولگرایان بیشتر خواهد بود.

تاکید ما بر وحدت و انسجام اصولگرایی است/ جلسات به صورت منظم ادامه دارد/ از نامزدهایی که به لحاظ سیاسی و گفتمانی به ما نزدیک هستند، حمایت خواهیم کرد
کد خبر: 285633
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۶ ۱۲:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| کمال سجادی، دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان، با اشاره به نزدیک شدن ایام انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی و در پاسخ به این پرسش که «حزب متبوع شما چه برنامه‌ و اقداماتی را دنبال خواهد کرد»، به اعتمادآنلاین گفت: جامعه اسلامی کارمندان سال 96 کنگره عمومی خود را برگزار کرد و امروز توانسته است شعب خود را در 20 استان کشور فعال کند.

این فعال سیاسی اصولگرا در ادامه افزود: جامعه اسلامی در آستانه انتخابات چند برنامه و هدف را دنبال می‌کند که بخشی از این اهداف به برنامه سالانه مربوط می‌شود و در جهت تقویت زیرساخت‌های جامعه اسلامی کارمندان از جمله توسعه و گسترش فعالیت‌های مجموعه در سایر استان‌های کشور است. جامعه اسلامی کارمندان خود را برای انتخابات مجلس در تهران و شهرستان‌ها آماده می‌کند.

او ادامه داد: ما از نامزدهای خود، چه در تهران و چه در شهرستان‌ها و همچنین نامزدهایی که به لحاظ سیاسی و گفتمانی به ما نزدیک هستند، حمایت خواهیم کرد.

سجادی همچنین با اشاره به برنامه و اهداف جامعه اسلامی کارمندان برای انتخابات 98 مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: ما برنامه ویژه‌ای را برای مشارکت فعال در انتخابات دنبال می‌کنیم. جامعه اسلامی کارمندان در جمنا و همین‌طور جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری حضور فعال دارد.

دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان در پاسخ به این پرسش که «مجموعه متبوع شما چه برنامه‌ای برای ائتلاف‌های انتخاباتی دارد»، اظهار کرد: ما اعتقاد داریم که باید در راستای انسجام و وحدت هرچه بیشتر جریان اصولگرایی تلاش کنیم و هرچقدر این وحدت و انسجام بیشتر باشد، موفقیت اصولگرایان بیشتر خواهد بود.

او همچنین درباره جلسات آتی جامعه اسلامی کارمندان و جمنا و جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری گفت: جلسات جامعه اسلامی کارمندان به صورت منظم دنبال می‌شود و این رویه در جمنا و همچنین جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری ادامه دارد.

سجادی همچنین به جلسه اخیر جامعه روحانیت مبارز با دبیران کل احزاب و تشکل‌های اصولگرایی اشاره کرد و توضیح داد: جامعه روحانیت مبارز تاکنون دو بار با بیش از 40 تن از دبیران کل احزاب و تشکل‌های اصولگرایی جلسه مشترک برگزار کرده است و سومین جلسه این دیدارها به تازگی برگزار شد.

دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان در پایان گفت: روند این جلسات موفق بوده است و طرفین تلاش کرده‌اند در این جلسات نظرات و پیشنهادهای خود را برای نحوه ارتباط سازمانی بین تشکل‌های اصولگرایی و جامعه روحانیت مبارز ارائه کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها