کد خبر: 285661
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۷ ۱۹:۵۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای اقتصادی/ ۲۷ فروردین‌ماه ۱۳۹۸

از تصویب حق مسکن 100 هزار تومانی کارگران تا پیش‌فروش پراید 37 میلیون تومانی

تصویب حق مسکن 100 هزار تومانی کارگران در کمیسیون اقتصادی دولت، قیمت پراید 37 میلیون و 381 هزار تومان تعیین شده، توزیع گوشت وارداتی با ارز نیمایی از اردیبهشت‌ماه و... از جمله مهم‌ترین خبرهای اقتصادی امروز بود.

از تصویب حق مسکن 100 هزار تومانی کارگران تا پیش‌فروش پراید 37 میلیون تومانی
کد خبر: 285661
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۷ ۱۹:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ تصویب حق مسکن 100 هزار تومانی کارگران در کمیسیون اقتصادی دولت معاون وزیر کار از تصویب حق مسکن 100 هزار تومانی کارگران در نشست دیروز کمیسیون اقتصادی دولت به ریاست وزیر اقتصاد خبر داد.

گوشت وارداتی با ارز نیمایی از اردیبهشت ماه توزیع می‌شود رئیس شورای تامین دام کشور پیش‌بینی کرد با وفور عرضه دام زنده داخلی و وارداتی، قیمت دام زنده و لاشه گوسفند، در روزهای آینده به ترتیب تا حدود 28 و 65 هزار تومان کاهش داشته باشد.

دریافت حق سرویس در رستوران‌ها تخلف است در حالی که «حق سرویس» در سال‌های اخیر به جزو جدانشدنی فاکتور بسیاری از رستوران‌ها به خصوص رستوران‌های لوکس بدل شده، رئیس اتحادیه دارندگان رستوران و سلف سرویس، دریافت حق سرویس از مشتریان را خلاف قانون می‌داند.

عزم روسیه برای خروج از توافق با اوپک آنتون سیلوانف وزیر دارایی روسیه گفت: احتمالا اوپک و روسیه با آمریکا به خاطر سهم آن در بازار نفت می‌جنگند، حتی اگر عاقبت آن بیرون رفتن از توافق اوپک و کاهش قیمت‌ نفت باشد.

آشنایی با محصولات جدید در بازار سرمایه زمان‌بر است سیدعلی حسینی، مشاور رییس سازمان بورس و اوراق بهادار با اشاره به نبود تقاضا در بورس انرژی برای نفت عنوان کرد: نه تنها در ایران بلکه در کل دنیا، آشنایی با محصولات جدید و عرضه آن‌ها در بورس، زمان‌بر است.

قیمت رسمی پراید 37 میلیون تومان گروه خودروسازی سایپا از صبح امروز فروش فوری 7 محصول خود را آغاز کرد. در این طرح، قیمت پراید 37 میلیون و 381 هزار تومان تعیین شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها