آمادگی تأسیسات گردشگری برای میزبانی از گردشگران داخلی و خارجی

ولی تیموری معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از آمادگی تأسیسات گردشگری برای میزبانی شایسته از گردشگران خارجی و داخلی در شرایط جوی فعلی کشور خبر داد.

آمادگی تأسیسات گردشگری برای میزبانی از گردشگران داخلی و خارجی
کد خبر: 285668
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۷ ۱۶:۱۳:۰۰

اعتمادآنلاین| معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، گفت: با توجه به برنامه‌ریزی برخی هموطنان در قالب تورهای مسافرتی و یا به صورت انفرادی برای سفر در فصل بهار و همچنین تورهای پیش‌بینی شده برای ورود گردشگران خارجی، تأسیسات گردشگری اعم از واحدهای اقامتی، پذیرایی و تفریحی در سراسر کشور آماده ارائه خدمات به مسافران هستند.

وی خاطرنشان کرد: هیچکدام از سایت‌ها، جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و مقاصد گردشگری و مراکز خدمات‌رسانی گردشگری کشور مشکلی برای بازدید ندارند و در حال حاضر آماده بازدید هستند.

تیموری با بیان اینکه شرایط ناپایدار جوی، برخی از نقاط کور را در وضعیت هشدار قرار می‌دهد؛ از هموطنان و دفاتر خدمات مسافرتی خواست تا پیش از انجام سفر نسبت به کسب اطلاعات در خصوص وضعیت راه‌ها و شرایط جوی از سازمان‌های متولی اقدام و برای انجام سفر برنامه‌ریزی کنند.

معاون گردشگری در پایان با تأکید آمادگی تأسیسات گردشگری بر ارائه خدمات به گردشگران، اظهار داشت: از تمام هموطنان دعوت می‌شود فرصت سفر در ایام پیش رو را غنیمت شمرده و سفرهای بهاری مطلوب را تجربه کنند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها