کد خبر: 285678
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۷ ۱۸:۴۰:۰۰
| |

گزارش ویدیویی اعتمادآنلاین از نشست خبری سی‌وهفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر:

چه کسانی قصد جلوگیری از حضور مهمانان خارجی در جشنواره جهانی فیلم فجر را داشتند؟/ همکاری جشنواره جهانی فیلم فجر و سازمان هلال احمر

نشست خبری سی‌وهفتمین جشنواره جهانی فیلم برگزار شد. سیدرضا میرکریمی، دبیر این جشنواره و کیوان کثیریان مدیر روابط عمومی آن پاسخگوی سئوالات خبرنگاران بودند.

حجم ویدیو: 11.32M | مدت زمان ویدیو: 00:05:10 دانلود ویدیو
کد خبر: 285678
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۷ ۱۸:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| پربحث‌ترین مورد در جشنواره جهانی فیلم فجر تلفیق آن با جشنواره ملی فیلم فجر بود که خبرنگاران سوالات زیادی را در این مورد داشتند اما میرکریمی با قاطعیت گفت اعتقادی به تلفیق این دو جشنواره نداشته و اگر روزی این اتفاق بیفتد هیچ مسئولیتی را برای حضور در این رویداد نخواهد داشت.

دبیر جشنواره جهانی فیلم فجر با اعلام اینکه حسین انتظامی، رییس سازمان سینمایی اعتقاد جدی به تاثیرات جشنواره جهانی فیلم فجر در حوزه سینما و دیگر حوزه‌ها دارد، بیان کرد: «علی‌رغم اینکه امسال در تامین اعتبارات، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشکل داشت، بخش عمده‌ای از بودجه توسط مجموعه‌ای از حامیان تامین شد تا جشنواره برگزار شود. خوشبختانه آقای انتظامی رئیس سازمان سینمایی اعتقاد جدی به تاثیر جشنواره جهانی فجر بر سینما و سایر حوزه‌ها دارند و پیش از مسئولیتشان در سازمان سینمایی نیز بر این اعتقاد بودند.»

میرکریمی با ابراز همدردی با هموطنان سیل‌زده، بیان کرد: «همه ما با مردم آسیب‌دیده از سیل همدردیم و دلمان پیش آن‌هاست. جشنواره در تفاهم با هلال احمر به عنوان سفیر مهربانی این جمعیت انتخاب شده تا هم در سال‌های آینده برای پیشگیری و آموزش، فیلم‌هایی در این باب داشته باشد و هم در جامعه جهانی جمعیت هلال احمر را معرفی کند. ضمن اینکه همه عواید حاصل از بلیت‌فروشی و فروش محصولات فرهنگی در جشنواره به سیل‌زدگان اختصاص یافته است.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها