کد خبر: 285693
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۸ ۰۸:۳۸:۰۰
| |

لیگ قهرمانان اروپا

بارسا با مسی شکست نمی‌خورد

تیم فوتبال بارسلونا با درخشش «لیونل مسی» آرژانتینی به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافت.

بارسا با مسی شکست نمی‌خورد
کد خبر: 285693
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۸ ۰۸:۳۸:۰۰

اعتمادآنلاین| در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، بارسلونا در حضور بیش از 90 هزار تماشاگر ورزشگاه «نیوکمپ» ایالت کاتالونیا در اسپانیا از منچستریونایتد انگلیس پذیرایی کرد و با ارئه نمایشی هجومی و تحسین برانگیز به برتری سه بر صفر رسید.


بارسلونا که در دیدار رفت نیز با یک گل برنده شده بود در مجموع به پیروزی چهار بر صفر رسید و به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا قدم گذاشت.


بارسلونا در سه فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا با شکست در مرحله یک چهارم نهایی از صعود به نیمه نهایی بازمانده بود.
بارسلونا که در بازی رفت به برتری یک بر صفر رسیده بود، دیدار برگشت را با روحیه و انگیزه بالا آغاز کرد و اجازه خودنمایی به شیاطین سرخ نداد.


در دقیقه 16 «لیونل مسی» ستاره آرژانتینی با حرکتی پا به توپ و ضربه ای تماشایی از پشت محوطه جریمه، توپ را به تور دروازه منچستر دوخت تا گل نخست بازی ثبت شود.


چهار دقیقه پس از آن، بازهم «مسی» ضربه ای را به سوی دروازه میهمان فرستاد که با اشتباه عجیب و واکنش ضعیف «داوید دخه آ» دروازه بان نامدار منچستر همراه شد تا گل دوم مسی و بارسلونا به ثمر رسد.


در دقیقه 61 «فیلیپ کوتینیو» از پاس «یوردی آلبا» نهایت استفاده را برد و گل سوم بارسلونا را به نام خود ثبت کرد تا کار شیاطین سرخ تمام شود.


بارسلونا در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده دیدار لیورپول انگلیس و پورتو پرتغال می رود.


دیدار برگشت این تیم ها در حالی چهارشنبه شب به میزبانی پورتو برگزار می شود که لیورپول در بازی رفت به پیروزی دو بر صفر دست یافته است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها