رئیس پلیس ترافیک شهری راهور خبر داد؛

تمهیدات ترافیکی پلیس راهور برای نیمه شعبان

سرهنگ قاسمیان رییس پلیس ترافیک شهری راهور ناجا با اشاره به افزایش سفر‌های درون و برون شهری به مناسبت نیمه شعبان از اندیشیدن تمهیدات ترافیکی در این زمینه خبر داد.

تمهیدات ترافیکی پلیس راهور برای نیمه شعبان
کد خبر: 285856
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۸ ۱۱:۴۶:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ رییس پلیس ترافیک شهری راهور ناجا با اشاره به اینکه جشن میلاد با سعادت حضرت قائم (عج) از بعد از ظهر روز یکشنبه 31 فروردین ماه سال جاری آغاز و در شب ولادت به اوج خود می‌رسد، گفت: با توجه به واقع شدن این ایام بعد از تعطیلات پایان هفته پیش بینی می‌شود خیل عظیمی از عاشقان آن حضرت از اقصا نقاط ایران و کشور‌های همسایه به شهر مقدس قم عزیمت کرده و همین امر افزایش سفر‌های درون و برون شهری را به این مقصد به همراه دارد.

وی افزود: به تبع این امر ترافیک معابر عمومی شهر قم و مسیر‌های منتهی به مسجد مقدس جمکران افزایش خواهد یافت.


رییس پلیس ترافیک شهری راهور ناجا تصریح کرد: بر این اساس پلیس راهور ناجا به جهت روانسازی بار ترافیکی و جلوگیری از مشکلات آن تمهیدات خاص ترافیکی را در این محدوده به مرحله اجرا می‌گذارد.

وی با اشاره به بکارگیری حداکثری توان تجهیزاتی و پرسنلی از سوی پلیس راهور برای اجرای این مراسم تصریح کرد: در شهر مقدس قم 5 پارکینگ به ظرفیت 6130 دستگاه وسیله نقلیه و در محدوده مسجد جمکران 16 پارکینگ به ظرفیت 32 هزار و 580 دستگاه خودرو و موتورسیکلت پیش‌بینی شده است.

قاسمیان به تمهیدات ترافیکی پلیس برای این مراسم نیمه شعبان در شهر قم اشاره کرد و گفت: بر این اساس از ساعت 14 روز شنبه 31 فروردین ماه سال جاری تردد خودرو‌های سواری و موتورسیکلت از تقاطع عمار یاسر آذر به سمت چهارراه بازار و بالعکس، از سه راه سجادیه به طرف خیابان انقلاب، بلوار پیامبر اعظم تقاطع انسجام به سمت مسجد مقدس جمکران، ابتدای ورودی پارکینگ ناظم زاده از سمت کوه خضر نبی، میدان بقیه الله ابتدای بلوار ظهور به سمت مسجد مقدس جمکران ممنوع است. از سوی دیگر تردد وسایط نقلیه عمومی نیز از انتهای بلوار بهار به سمت خیابان ارم با ممنوعیت خواهد بود.

وی به زائران توصیه کرد: نهایت همکاری را با پلیس راهور در اجرای هر چه بهتر محدودیت و ممنوعیت‌هایی که اعمال می‌شود را داشته باشند و از پارک حاشیه‌ای و توقف در میادین، تقاطع‌ها، وسط بلوار‌ها و جا‌هایی که با تابلوی ممنوع مشخص شده است اجتناب کنند. همچنین در مکان‌هایی که پخش نذورات دارد تجمع نکنند.

رییس پلیس ترافیک شهری راهور ناجا با تاکید بر اینکه در روز برگزاری مراسم استفاده از وسایل نقلیه عمومی و رایگان است از شهروندان خاص از وسایل نقلیه عمومی استفاده کرده و وسایل نقلیه شخصی خود را در پارکینگ‌های مشخص شده پارک کنند.


وی از زائرانی که قصد سفر به استان قم را دارند خواست در رانندگی عجله و شتاب نداشته باشد و ضمن رعایت قوانین و مقررات رانندگی به حقوق دیگران در حین رانندگی احترام بگذارند.

رییس پلیس ترافیک شهری راهور ناجا خاطرنشان کرد: امسال کارت پارکینگ مخصوص راهنمای زائر با امکان نمایش موقعیت وسایل نقلیه در نقشه برای رانندگانی که در پارکینگ‌ها توقف می‌کنند فراهم شده است لذا رانندگان حتما به کارت پارکینگ و شماره آن دقت کنند تا با مشکل جای پارک مواجه نشود.

منبع: میزان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها