کد خبر: 285919
|
۱۳۹۸/۰۱/۳۰ ۱۱:۳۰:۰۰
| |

گزارش ویدئویی اعتمادآنلاین از اردوی تیم ملی والیبال ایران در سال انتخابی المپیک؛

ماموریت ممکن یا غیرممکن والیبالی‌ها/ اردوی تیم ملی در غیاب لژیونرها/ جای خالی مسابقات تدارکاتی در روزهای کم‌ثبات فدراسیون

تیم ملی والیبال ایران بعد از گذشت یک سال پرحاشیه و بی‌ثبات در بخش مدیریتی امسال نه تنها لیگ ملت‌های والیبال، بلکه میدان بزرگ مسابقات انتخابی المپیک را هم پیش روی خود دارد.

حجم ویدیو: 9.88M | مدت زمان ویدیو: 00:02:42 دانلود ویدیو
کد خبر: 285919
|
۱۳۹۸/۰۱/۳۰ ۱۱:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌‌ اولین مرحله از اردوی تیم ملی والیبال ایران در سال 98 از دو هفته پیش آغاز شد. والیبال که سال 97 را پرحاشیه گذرانده بود، حالا سال سخت‌تری را هم پیش روی خود دارد. لیگ ملت‌های والیبال و از آن مهم‌تر مسابقات انتخابی المپیک، میدان‌های مهمی است که والیبال در سال جدید پیش روی خود دارد، ماموریتی سخت که مقصدش توکیو است.

تا به امروز دو هفته از اردوی تیم ملی گذشته، اما هنوز لژیونرها به اردو اضافه نشده‌اند. از سوی دیگر امسال برای نخستین‌بار تیم ملی بدون داشتن هیچ بازی تدارکاتی به طور مستقیم راهی رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال می‌شود. اگرچه با توجه به در پیش بودن مسابقات انتخابی المپیک قطعا اولویت اصلی فدراسیون، کادر فنی، بازیکنان و حتی والیبال‌دوستان در ایران، تمرکز بر رسیدن به المپیک 2020 است، اما بی‌ثباتی‌های اخیر فدراسیون والیبال علت اصلی‌ نگرانی‌هاست.

سیدمحمد موسوی مدافع روی تور تیم ملی والیبال ایران می‌گوید «در میان حدود 40 بازی مهمی که والیبال در سال جاری پیش روی خود دارد، تنها میدان مهم مسابقات انتخابی المپیک است و بس.»

فدراسیونی که چند سال با ریاست محمدرضا داورزنی در مسیر صعود بود، بعد از رفتن او و حضور احمد ضیایی و تغییرات انقلابی‌اش، آن‌قدر تغییرکرد که حتی دیگر استقبال رسانه‌ها از والیبال هم شبیه به 3 سال گذشته نیست.

افشین داوری در حال حاضر سرپرستی فدراسیون والیبال را بر عهده دارد و روشن است که قصدش ماندن است، البته به شرطی که در انتخابات ریاست فدراسیون بتواند آرای هیات‌های استانی را جلب کند.

این اتفاقات هم دقیقا باید در سالی رخ دهد که والیبالیست‌های ایرانی لازم است برای کسب سهمیه المپیک بجنگند، سهمیه‌ای که دوره قبل و بعد از 52 سال آن را به دست آوردند و حالا نه تنها کسب سهمیه، بلکه رسیدن به جایگاهی بهتر باید در اهداف والیبال ایران باشد.

از سوی دیگر جوان‌گرایی، نقطه برجسته‌ای که همه از کارنامه ایگور کولاکوییچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران از آن انتظار دارند هم باید نمایشی جدی در این سال داشته باشد. همه این‌ها در کنار هم باعث می‌شود که یکی از محبوب‌ترین و موفق‌ترین رشته‌های تیمی ایران در سال 98 ماموریتی جدی را پیش روی خود داشته باشد، ماموریتی که باید دید، ممکن می‌شود یا نه.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها