کد خبر: 285934
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۸ ۱۹:۵۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای اجتماعی/ ۲۸ فروردین‌ماه ۱۳۹۸

از درآمد 10 میلیون تومانی کودکان کار تا برخورد جدی پلیس با مخدوش کردن پلاک موتورسیکلت‌ها

درآمد 10 میلیون تومانی کودکان کار، برخورد جدی پلیس با پوشاندن یا مخدوش کردن پلاک موتورسیکلت‌ها، تلاش برای منتقل یا معاف شدن سربازانی که خانواده‌هایشان درگیر سیل هستند و... از مهم‌ترین عناوین خبری اجتماعی است.

از درآمد 10 میلیون تومانی کودکان کار تا برخورد جدی پلیس با مخدوش کردن پلاک موتورسیکلت‌ها
کد خبر: 285934
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۸ ۱۹:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ برخورد قاطع با تخلفات منجر به پوشاندن پلاک موتورسیکلت‌ها؛ معاون عملیات ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد: آن دسته از افرادی که به منظور جلوگیری از اعمال قانون نسبت به پوشاندن یا مخدوش کردن پلاک موتورسیکلت اقدام می‌کنند حتماً به دادسرا معرفی شده و با آنان برخورد خواهد شد.

یکی از پیمانکاران آزادراه تهران-شمال بازداشت شد؛ حاجی رضا شاکرمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز از بازداشت یکی از پیمانکاران آزادراه تهران-شمال خبر داد و گفت: برای یکی از پیمانکاران آزادراه تهران-شمال به اتهام تخریب محیط زیست، تجاوز به بستر رودخانه، تصرف اراضی ملی در جاده چالوس پرونده‌ای تشکیل شده و متهم امروز جلب شد و برای او قرار وثیقه صادر شد، اما به لحاظ عجز از تودیع وثیقه بازداشت شد.

معاینه فنی چقدر عوارض ورود به محدوده طرح ترافیک را کاهش می‌دهد؟؛ محمد علی کرونی، دبیر کمیسیون عمران و حمل و نقل و ترافیک شهر تهران به شهروندانی که در زمان اوج ترافیک وارد محدوده طرح ترافیک می‌شوند توصیه کرد معاینه فنی برتر بگیرند. چرا که هزینه طرح ترافیک سال 98 برای خودروهایی که معاینه فنی عادی دارند و در ساعات اوج ترافیک وارد محدوده می‌شوند درصورتی که در زمان ورود به محدوده حسابشان به اندازه کافی شارژ نداشته باشد، روزانه 51,750 تومان است.

حقوق برخی کودکان کار 10 میلیون تومان است؛ عباس متولی‌پور، رئیس مرکز اورژانس خدمات اجتماعی یزد گفت: کودک کار به راحتی سه میلیون تومان در ماه درآمد دارد و هستند کودکانی که ماهانه تا 10 میلیون تومان در می‌آوردند.

تصمیمات ستاد کل نیروهای مسلح برای سربازان مناطق سیل‌زده؛ رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح گفت: درصددیم تا سربازانی که خانواده‌هایشان در سیل متحمل خسارت شده‌اند منتقل یا معاف شده و حتی اضافه خدمت‌ها بخشیده شود؛ این موارد تصمیم‌گیری شده و بزودی عملیاتی خواهد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها