کد خبر: 285954
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۷ ۱۰:۰۰:۰۰
| |

حسن بیادی، دبیرکل حزب آبادگران جوان ایران اسلامی، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

به دلیل اختلافات اصولی و منطقی به جلسات جمنا و شورای وحدت نمی‌رویم/ با گروه‌های مستقل ائتلاف می‌کنیم/ به جناح‌های چپ و راست وابسته نیستیم/ با جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت ائتلاف می‌کنیم/ تمرکزمان برای انتخابات روی شهرستان‌هاست

حسن بیادی، دبیرکل حزب آبادگران جوان ایران اسلامی، گفت: به دلایل گوناگون از جمله اختلافات اصولی و منطقی مانند بسیاری از گروه‌های سیاسی اصولگرا در این جلسات شرکت نمی‌کنیم. ما تلاش می‌کنیم که مستقل باشیم و با مستقلان هم ائتلاف کنیم؛ یعنی به جناح‌های چپ و راست وابستگی نداشته نباشیم.

به دلیل اختلافات اصولی و منطقی به جلسات جمنا و شورای وحدت نمی‌رویم/ با گروه‌های مستقل ائتلاف می‌کنیم/ به جناح‌های چپ و راست وابسته نیستیم/ با جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت ائتلاف می‌کنیم/ تمرکزمان برای انتخابات روی شهرستان‌هاست
کد خبر: 285954
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۷ ۱۰:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| حسن بیادی، دبیرکل حزب آبادگران جوان ایران اسلامی، در گفت‌وگو با « اعتمادآنلاین » درباره وضعیت حزب متبوعش گفت: اسفندماه سال گذشته چهارمین کنگره حزب آبادگران جوان ایران اسلامی را برگزار کردیم. پس از کنگره اولین جلسه شورای مرکزی برقرار و انتخابات دبیرکل و هیات رئیسه انجام شد که اردیبهشت‌ماه سال جارى دومین شورای مرکزی را برگزار خواهیم کرد. در دومین جلسه قرار است کمیته‌های تخصصی حزب تشکیل شود.

او با تاکید بر تقویت فعالیت‌های استانی و شهرستانی حزب آبادگران عنوان کرد: یکی از برنامه‌های اساسی ما که در اولویت حزب قرار دارد این است که شوراهای استانی را مانند شورای مرکزی تهران تشکیل دهیم و به موازات آن شوراهای شهرستانی نیز در حال شکل‌گیری است.

بیادی سپس در پاسخ به تعداد استان‌هایی که حزب آبادگران در آن فعالیت دارد، گفت: به طور کلی حزب آبادگران جوان فعلاً در 12 استان کشور فعالیت می‌کند.

دبیرکل حزب آبادگران جوان در ادامه درباره فعالیت‌های انتخاباتی‌ای که تاکنون داشته‌اند و کارهایی که در این خصوص انجام داده‌اند، گفت: فعلاً بحث‌ جدی‌ای درباره مباحث انتخاباتی در حزب صورت نگرفته‌ و تصمیم این است که همان اردیبهشت‌ماه بعد از برگزاری شورای مرکزی دوم، برنامه‌ریزی انتخاباتی خود را هم اعلام ‌کنیم، اما به طور کلی به دنبال رایزنی برای ائتلاف با گروه‌های مستقل و معتدل هستیم.

او درباره احتمال فعالیت این حزب به عنوان زیرمجموعه در تشکل‌های اصولگرایی مانند جمنا یا جلسات وحدت اصولگرایان تاکید کرد: اعضای جمعیت آبادگران جوان به دلایل گوناگون از جمله اختلافات اصولی و منطقی مانند بسیاری از گروه‌های سیاسی اصولگرا در این جلسات شرکت نمی‌کنند. ما تلاش می‌کنیم که مستقل باشیم و با مستقلان هم ائتلاف کنیم؛ یعنی به جناح‌های چپ و راست وابستگی نداشته نباشیم.

بیادی در پاسخ به این سوال که تا به حال با چه گروه‌ها و احزابی برای ائتلاف رایزنی کرده‌اند بیان کرد: در حال حاضر در جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت، که دبیرکل آن آقای دکتر شهاب‌الدین صدر است، حضور داریم و بیشتر ائتلاف‌مان هم با این جبهه است.

دبیرکل حزب آبادگران جوان همچنین درباره احتمال ورود به مجلس، با توجه به ائتلاف‌ها و رایزنی‌های قوی‌ای که انجام می‌شود، عنوان کرد: ما در شهرستان‌ها درصد امید بیشتری داریم تا در تهران و بعضی از کلانشهرها، بنابراین سعی می‌کنیم که بیشتر فعالیت خود را در شهرستان‌ها متمرکز کنیم و شوراهای شهرستانی را تقویبت کنیم تا بتوانیم از این پتانسیل به خوبی بهره‌مند شویم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها