تیم کاراته دانشجویان نایب قهرمان آسیا شد

تیم کاراته دانشجویان ایران در اولین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا با کسب 4 مدال طلا، 2 نقره و یک برنز به عنوان نایب قهرمانی رسید.

تیم کاراته دانشجویان نایب قهرمان آسیا شد
کد خبر: 285960
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۸ ۱۴:۴۵:۵۸

اعتمادآنلاین| ‌ تیم منتخب دانشگاه آزاد اسلامی در پایان اولین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا که در ماکائو برگزار شد به 4 مدال طلا ، 2 نقره و یک برنز دست یافت و در مجموع نایب قهرمان شد.

برای تیم ایران در این رقابتها بهنوش نجفی، محدثه آقایی، علی مسکینی و مهدی رحیمی نژاد مدال طلا گرفتند. آویشن باقری و علی اکبر دستجانی صاحب مدال نقره شدند و میعاد یاری مدال برنز را از آن خود کرد.

نتایج کسب شده در این رقابتها بدین شرح است:

بهنوش نجفی در وزن 61- کیلوگرم، در مبارزه اول خود نماینده هنگ کنگ را با نتیجه 8 بر صفر از پیش رو برداشت و در فینال یک بر صفر حریف ژاپنی را شکست داد و مدال طلا را از آن خود کرد.

در وزن 68+ کیلوگرم، محدثه آقایی با غلبه بر وهاجر موحد از مالزی با نتیجه 4 بر صفر مدال طلای این وزن را کسب کرد.

در وزن 60- کیلوگرم، علی مسکینی ابتدا پنج بر صفر از سد نماینده چین گذشت و در فینال 3 بر یک موفق شد کاراته کایی از هنگ کنگ را مغلوب کرد و به مدال طلا رسید.


در وزن 75- کیلوگرم، مهدی رحیمی نژاد در اولین دیدار 6 بر 2 نماینده هنگ کنگ را از پیش رو برداشت. در ادامه موفق شد 8 بر صفر کاراته کایی از فیلیپین را شکست دهد. او در فینال به مصاف هیکارو هیروسه از ژاپن رفت و به برتری 7 بر یک رسید تا صاب مدال طلای این وزن شود.

در وزن 55- کیلوگرم، آویشن باقری در اولین مبارزه 4 بر صفر مقابل نماینده سنگاپور به برتری دست یافت و در دیدار فینال 2 بر صفر مقابل نماینده میزبان نتیجه را واگذار کرد و به مدال نقره رسید.

علی اکبر دستجانی در وزن 84- کیلوگرم با برتری مقابل نماینده ماکائو، در دومین دیدار مقابل حریفی از ژاپ نتیجه را واگذار کرد و به مدال نقره این وزن رسید.

در وزن 67- کیلوگرم، میعاد یاری ابتدا یک بر صفر نتیجه را به یوگو کوزاکی از ژاپن واگذار کرد و به مدال برنز رسید.

در وزن 50- کیلوگرم فائزه چیذری، در بازی نخست 4 بر 3 نتیجه را به نائو کوباشی از ژاپن واگذار کرد و در رپه شاژنیز مقابل فونگ من وای شکست خورد و از رسیدن به مدال بازماند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها