عضو کمیسیون کشاورزی مجلس:

بخش کشاورزی رکن و اساس رونق تولید است

‌رضا کریمی‌ عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: بخش کشاورزی با داشتن ظرفیت‌های بی‌نظیر و متنوع پیشران و رکن اساسی رونق تولید محسوب می‌شود و ضرورت دارد در این حوزه برنامه‌ریزی‌ها درست و هدفمند صورت گیرد.

بخش کشاورزی رکن و اساس رونق تولید است
کد خبر: 286017
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۸ ۱۶:۱۱:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌رضا کریمی گفت: با توجه به اینکه بخش عمده‌ای از تولید ناخالص کشور از محل محصولات کشاورزی و صنایع وابسته به آن است ما باید حجم بیشتری از سرمایه‌گذاری‌ها و ایجاد جذابیت برای کارآفرینان را در حوزه کشاورزی و صنایع مرتبط با آن قرار دهیم تا این بخش در کنار سودآوری زمینه اشتغال مضاعف و محرک را فراهم آورد.


وی با بیان اینکه در استان اردبیل نیز عمده ظرفیت‌ها روی بخش کشاورزی متمرکز شده است، خاطرنشان کرد: ما اگر بتوانیم در این استان با نگاه درست و واقع‌بینانه تصمیم‌گیری‌ها، برنامه‌ریزی‌ها و هدفگذاری‌ها را روی حوزه کشاورزی متمرکز کرده و از فعالان این بخش حمایت همه جانبه داشته باشیم قطعاً خلاءها و نارسایی‌ها در بخش رونق تولید برطرف خواهد شد.


نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: مقام معظم رهبری در نامگذاری سال به نام رونق تولید بر استفاده از ظرفیت تمام بخش‌ها در تحول و تحرک‌بخشی به اقتصاد تاکید کردند که به یقین در کشور ما با توجه به اولویت توسعه بخش کشاورزی می‌تواند به عنوان یک بخش سودآور و پیشران مطرح باشد.


کریمی گفت: ما امروز در استان اردبیل با تولید محصولات زراعی، دامی و باغی متنوع به راحتی می‌توانیم از سرمایه‌گذاران به ویژه در راه‌اندازی صنیع تبدیلی و تکمیلی حمایت‌هایی را از بابت پرداخت تسهیلات و سایر بخش‌ها انجام دهیم که امیدواریم با تدبیر مسئولان استان اردبیل در سال جدید بیشترین فعالیت‌ها در رونق تولید در این حوزه متمرکز شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها