کد خبر: 286035
|
۱۳۹۸/۰۱/۳۰ ۱۵:۲۰:۰۰
| |

در قسمت بیست‌ودوم «سلول گفت‌وگو» ببینید

از توفیق تا گل‌آقا در گفت‌وگوی اعتمادآنلاین با حسین رحیم‌خانی

در فرآیند ساخت سلول گفت‌وگو، اولین الویت ما گفت‌وگو با پیشکسوت‌های این رشته بود، برای همین به سراغ اساتیدی رفتیم که کارشان در روزنامه توفیق و نشریات دیگر آن دوران چاپ می‌شد. حسین رحیم‌خانی یکی از چهره‌های شاخص این نسل است. بی‌شک حرف‌های او که با افرادی چون دولو و.. معاشرت داشته، شنیدنی خواهد بود.

حجم ویدیو: 33.03M | مدت زمان ویدیو: 00:18:40 دانلود ویدیو
کد خبر: 286035
|
۱۳۹۸/۰۱/۳۰ ۱۵:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| در دهه هفتاد وقتی خانه کاریکاتور، جلساتی به بهانه‌های مختلف برگزار می‌کرد، استاد رحیم‌خانی را برای اولین بار دیدم. آن هم به این شکل که در آن جلسات معمولا دو تن از استادان کاریکاتور بلند می‌شدند و اعتراض می‌کردند که یکی از آن‌ها آقای رحیم‌خانی بود. راستش را بخواهید در آن سال‌ها جرات نمی‌کردم با ایشان دیالوگ برقرار کنم تا این که یک بار مسیرمان یکی بود و استاد زحمت کشیدند و من را رساندند. در این مسیر صحبت کردیم و من راز اعتراض‌های او را فهمیدم.

خلاصه آنچه که او به آن معترض بود، عدم توجه نسل‌های جدید به این امر بود که پله‌هایی را که نسل جدید پا روی آن گذاشته و بالا آمده، نسل‌های قبل برایشان ساخته‌اند و.... در فرآیند ساخت سلول گفت‌وگو، اولین الویت ما گفت‌وگو با پیشکسوت‌های این رشته بود، برای همین به سراغ اساتیدی رفتیم که کارشان در روزنامه توفیق و نشریات دیگر آن دوران چاپ می‌شد. حسین رحیم‌خانی یکی از چهره‌های شاخص این نسل است. بی‌شک حرف‌های او که با افرادی چون دولو و.. معاشرت داشته، شنیدنی خواهد بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها