فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی:

ارتش نقش کلیدی خود را با اقتدار ادامه خواهد داد

فرمانده ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی گفت: ارتش نمی‌گذارد که امپراطوری رسانه‌ای غرب، کشور را تحت تاثیر قرار دهد.

ارتش نقش کلیدی خود را با اقتدار ادامه خواهد داد
کد خبر: 286058
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۹ ۰۹:۱۵:۴۷

اعتمادآنلاین| سرتیپ دوم ارسلان پرویز، امروز 29 فروردین، در مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: فرزندان ارتش همواره به ارزش‌های اسلامی چون استکبارستیزی و عدالت خواهی تاکید داشته است.

وی افزود: هرچند پیام جمهوری اسلامی برای کشورهای همسایه صلح و دوستی است اما در برابر دشمنان و معاندان همانند خاری در چشم و بنیانی مستحکم است.

فرمانده ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی با بیان این‌که «ارتش در حفاظت از مرزها همانند مشتی آهنین است»، تصریح کرد: اندیشه خودکفایی در ارتش در سال 58 با الهام از اندیشه‌های امام خمینی(ره) و با دستور مستقیم امام خامنه‌ای شکل گرفت.

وی با بیان این‌که «ارتش نقش کلیدی خود را با اقتدار ادامه خواهد داد»، اظهار کرد: مجموعه نیروهای ارتش به همراه ملت غیور ایران اسلامی اقدام ننگین و تروریست خواندن سپاه توسط آمریکا را محکوم می‌کند.

فرمانده ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی با بیان این‌که «شیطان بزرگ با تحریم سپاه نهایت دشمنی را با ملت اسلامی نشان داد»، تصریح کرد: براساس اصل 159 قانون اساسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برآمده از متن ملت ایران و یکی از نیروهای پرقدرت و پرتوان در کنار ارتش بوده، هست و خواهد بود.

پرویز بیان کرد: ارتش نمی‌گذارد که امپراطوری رسانه‌ای غرب، کشور را تحت تاثیر قرار دهد. دولت آمریکا صلاحیت ندارد که یک نهاد برآمده از قانون اساسی یک کشور را تروریست بخواند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها