کد خبر: 286126
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۹ ۱۴:۳۵:۳۲
| |

انتقاد ریوالدو از کوتینیو به خاطر شادی پس از گلش

اسطوره برزیلی بارسلونا از هموطن خود به خاطر شیوه خوشحالی‌اش در بازی مقابل شیاطین سرخ ایراد گرفت.

انتقاد ریوالدو از کوتینیو به خاطر شادی پس از گلش
کد خبر: 286126
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۹ ۱۴:۳۵:۳۲

اعتمادآنلاین| ‌ فیلیپه کوتینیو پاسخ انتقادات فراوانی که در این فصل از او شده را با شادی پس از گل کنایه‌آمیزش مقابل منچستریونایتد در بازی سه‌شنبه در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا داد.

کوتینیوی 25 ساله پس از زدن این گل به سمت هواداران بارسلونا که در این فصل او را به خاطر نداشتن ثبات در عملکردش تحت فشار قرار داده بودند رفت، انگشتان اشاره خود را در گوش خود قرار داد و چشمانش را بست.

ریوالدو که در دوران بازیگری‌اش در بارسلونا دوبار قهرمان لالیگا شد (1997 و 2002) به کوتینیو درباره تکرار چنین حرکاتی در آینده هشدار داد و به او توصیه کرد به جای ژست گرفتن، توانایی‌هایش را در زمین بازی نشان دهد.

ریوالدو به نشریه مارکای اسپانیا گفت: حرکت کوتینیو، خوب نبود. او گل فوق‌العاده‌ای زد اما به نظر من هرگز گرفتن چنین ژستی روبه هواداران نمی‌تواند حرکت خوبی باشد. هواداران از کوتینیو انتقاد می‌کنند چون آنها می‌دانند که باید بیشتر از این‌ها به تیم کمک کند. نمی‌دانم که برای او در هفته اخیر چه اتفاقاتی رخ داده، او چه چیزی در روزنامه‌ها می‌خواند یا در تلویزیون می‌بیند اما شما باید به کارتان ادامه دهید و به بازی بعدی و گلزنی فکر کنید. اگر کوتینیو گل بزند همه چیز عوض خواهد شد و بازیکن محبوب باشگاه خواهد بود.

اخیراً شایعاتی درباره احتمال جدایی کوتینو مطرح شده است، بازیکنی که دو سال پیش با قراردادی 142 میلیون پوندی از لیورپول به آبی‌و‌اناری‌ها پیوست.

ریوالدو در پاسخ به این سؤال که اگر او جای کوتینیو بود چه تصمیمی برای آینده‌اش اتخاذ می‌کرد، اظهار داشت: در بارسلونا می‌ماندم. کوتینیو بازیکن بزرگی است که بدون آنکه جایگاهش را در این تیم به عنوان یک بازیکن موفق تثبیت نکند، نمی‌تواند برود. بازی در بارسلونا تحسین‌برانگیز است. این تیم در لیگ قهرمانان حضور دارد، همه درباره این تیم حرف می‌زنند. شما نمی‌توانید در تمام دنیا تیمی دیگر مانند بارسلونا پیدا کنید. کوتینیو برای بارسلونا خرید گران بوده اما او هنوز آنطور که باید و شاید در میان هواداران محبوبیت پیدا نکرده است. برای تأثیرگذاری روی هواداران باید شخصیت بیشتری پیدا کند. مسی و سوارس یک روز گل نمی‌زنند و در آن روز کوتینیو است که باید گل بزند. او باید در هر فصل 25 گل بزند و گل‌های مهم هم بزند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها