بر اساس آمار بیشترین گل به ازای دقایق حضور در بازی؛

سادیو مانه بالاتر از مسی و رونالدو قرار گرفت

سادیو مانه مهاجم سنگالی لیورپول آمار بسیار خوبی در گلزنی در مرحله حذفی لیگ قهرمانان از خود به جای گذاشته است که بالاتر از مسی و رونالدو در صدر جدول بیشترین گل به ازای دقایق حضور در بازی در مراحل حذفی لیگ قهرمانان قرار گرفته است.

سادیو مانه بالاتر از مسی و رونالدو قرار گرفت
کد خبر: 286266
|
۱۳۹۸/۰۱/۳۰ ۱۲:۴۱:۰۰

اعتمادآنلاین| سادیو مانه در این فصل عملکرد بسیار خوبی در تیم لیورپول داشته است. درخشش در بازی برابر پورتو باعث شد تا او بیشترین گل به ازای دقایق حضور در بازی در مراحل حذفی لیگ قهرمانان را به خود اختصاص دهد و بالاتر از کریستیانو رونالدو و لیونل مسی قرار گیرد.

به گزارش گاردین، مانه توانسته است به ازای هر 95 دقیقه حضور در مراحل حذفی لیگ قهرمانان یک گل به ثمر رسانده است. او اولین گل تیمش را در جریان برتری 4 بر یک برابر پورتو در لیگ قهرمانان به ثمر رساند.

این دهمین گل مانه در مرحله حذفی لیگ قهرمانان بود و او در این زمینه بالاتر از رونالدو، مسی، اینزاگی و لواندوفسکی قرار گرفته است. رونالدو هر 107 دقیقه و مسی هر 129 دقیقه موفق به گلزنی در مراحل حذفی لیگ قهرمانان شدند.

درخشش سادیو مانه در این فصل باعث شده است که رئال مادرید به دنبال جذب او برای فصل آینده باشد. البته بعید است که لیورپول به راحتی اجازه خروج به این بازیکن بدهد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها